۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۳۹۹۲۳
با حضور اعضا:
جلسه کارگروه فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان شبستر با حضور اعضای این کارگروه در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی از  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شبستر ، امام جمعه شبستر در این جلسه ضمن تشکر از زحمات اعضای محترم در پیشبرد اهداف این کارگروه گفت: بهترین حالت آمادگی این است که برای مصون ماندن از خطرات احتمالی پیش بینی‌های لازم اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده با اشاره به هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب هجمه های زیادی را در مباحث روانی ، اعتقادی و دینی در برهه کنونی علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند که اثرات آن در جامعه کاملا مشهود است.

محمدزاده افزود: مسئولان و متولیان فرهنگی کشور بایستی با برنامه ریزی دقیق و منسجم در مقابله با هجمه های برنامه ریزی شده دشمن اقدامات مناسب ولازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه مباحث فرهنگی به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارند اظهار داشت: در محافلی که نتایج مثبتی از خروجی های آنها به دست می آید علت آن برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر هم با اشاره به اهداف پدافند غیر عامل ؛ فرهنگ سازی ونهادینه سازی موضوع پدافند غیرعامل، ایمن سازی مراکز حیاتی، حساس و مهم، توسعه کمی وکیفی نیروی انسانی متخصص، ارتقاء قابلیت بقاء و حفظ کشور در شرایط بحران، افزایش آستانه مقاومت ملی و تقویت مولفه‌های مقاومت در مقابل تهدیدات، فرهنگ سازی و ایجاد باور در مورد تاثیر پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری را از جمله اهداف پدافند غیر عامل برشمرد و گفت: کسب امنیت پایدار در توسعه و پایدار سازی زیر ساخت‌های حیاتی و به حداقل رسانیدن تاثیر بحران‌ها و تهدیدات دشمن بر زیر ساخت‌های حیاتی، حساس و مهم از جمله اهداف دیگر پدافند غیر عامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر