۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۳۹۹۲۱
عزیزالله شهبازی تاکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز، گفت: بخش های تحقیقاتی نقش موثری در پیشبرد اهداف توسعه علمی کشور دارند که حمایت از آنها ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار پیداری ملی،عزیزالله شهبازی در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج، گفت: موسسه رازی، نام آشنای تمام کشور است و با توجه به سابقه طولانی و اهمیت تولیدات این مرکز، لازم است نیازهای آن، برطرف شود.

وی افزود: نیازهای موسسه سرم سازی رازی در دو بخش تجهیزات سرمایه ای و نیروی انسانی حائز اهمیت است که باید دنبال شود.

وی ادامه داد: لازم است از پتانسیل های علمی استانی که جایگاه ملی و بین المللی دارند به خوبی بهره برداری کرد و این نیازمند معرفی و اطلاع رسانی موسساتی چون رازی است.

شهبازی گفت: موسسه سرم سازی رازی سهم بسزایی در تامین سلامت استان، طیور و دام دارند و لازم است با توجه به اهمیت این مرکز در  تجهیز امکانات آن همت گمارد.

وی ادامه داد: در شرایط اقتصادی کشور که نیاز به تولیدات داخلی بیشتر احساس می شود باید از امکانات داخل کشور در رفع نیاز اولیه تحقیقات و پژوهشی کشور استفاده کرد.

انجام رزمایش در موسسه رازی

ولی الله اسفندیار نژاد، مدیرعامل پدافند غیرعامل استان البرز ضمن همراهی در این بازدید، گفت: موسسه تحقیقات رازی با توجه به خدمات ارزنده در سنوات گذشته از تصمیمات مدیریتی استان، بهره چندانی نداشته است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور که عمدتا بحث سیاسی و فشار خارجی را در برمی گیرد، بر اساس دستورالعمل جدید، نگاه ویژهای برای حفظ و حراست از این قبیل موسسات تحقیقاتی که نادر نیز هستند، اجرا میشود.

اسفندیارنژاد، خبر داد: تصمیم گرفته شده در هفته پدافند غیر عامل در سه مرکز، رزمایشی انجام شود و با توجه به اینکه موسسه رازی، اهمیت ویژهای در استان دارد، انجام رزمایش در این مرکز نیز جزو یکی از برنامه های  هفته پدافند غیر عامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر