۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۹۹۱۸
وزیر بهداشت در آخصوص ساخت بیمارستان فوق تخصصی نیمه کاره تنکابن:
دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه بایستی اقدامات امنیتی از نظر پدافند غیر عامل برای این پروژه انجام شود، اظهار داشت: ماموطف هستیم تا ساخت آن را به پایان برسانیم.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در آیین‌گشایش بیمارستان ۵۰ تختخوابه شهرستان عباس آباد با ابراز خرسندی از به پایان رسیدن ساخت این بیمارستان با بیان اینکه فعلا این بیمارستان از نظر تجهیزات و نیروی انسانی تکمیل نیست ، افزود: با توجه به نزدیکی شهرها در مازندران نباید انتطار داشت که در هر شهری همه خدمات درمانی ارائه شود زیرا هم هزینه بر بوده و هم امکان آن برای هیچ دولتی وجود ندارد.

وی ایجاد قطب پزشکی در غرب مازندران را ضروری دانست و اضافه کرد:  در حال حاضر مردم این منطقه برای برخی از مسایل درمانی به شهرهای تهران، رشت و یا ساری سفر می کنند و با ایجاد این قطب پزشکی بخشی از خدمات پیچیده درمان در آن انجام می شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ساخت بیمارستان فوق تخصصی نیمه کاره تنکابن، جانمایی آن را دچار مشکل دانست و بیان داشت: یکی از مکانهایی که در سیل اخیر در معرض تهدید قرار گرفت ، این پروزه بود.

وی با بیان اینکه بایستی اقدامات امنیتی از نظر پدافند غیر عامل برای این پروژه انجام شود، اظهار داشت: ماموطف هستیم تا ساخت آن را به پایان برسانیم.

هاشمی با تاکید بر اینکه تا تکمیل شدن بیمارستان‌تنکابن نباید انتظار داشت که ببمارستان عباس آباد به طور کامل خدمات درمانی ارائه کند، خاطر نشان کرد: برای تکمیل بیمارستان تنکابن نیاز به تلاش جمعی داریم.

باحضور وزیر بهداشت ۱۵ طرح بهداشتی ودرمانی در مازندران در حال افتتاح است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر