۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۹۸۱۱
روز یک شنبه نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با دادستان مرکز استان بمنظور بحث و تبادل نظر پیرامون ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در محل دادسرای عمومی و انقلاب ساری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز یک شنبه  نشست مشترک مدیرکل پدافند غیرعامل استان با دادستان مرکز استان بمنظور بحث و تبادل نظر پیرامون ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در محل دادسرای عمومی و انقلاب ساری برگزار گردید.

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، ضمن بیان خلاصه­ ای از تاریخچه تشکیل سازمان پدافند غیرعامل بدستور مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اظهار داشتند: پدافند غیرعامل در حوزه های  فردی و اجتماعی کاربرد داشته، لذا می­طلبد دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه قضایی و امنیتی استان نسبت به شناسایی و رصد آسیب­ها و تهدیدات بویژه تهدیدات تروریستی و خرابکارانه در استان اقدام نمایند.

وی به هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در آبان ماه سالجاری اشاره نمود و این هفته را فرصت مغتنمی برای آموزش و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه دانستند.

نشست مشترک دادستان مرکز استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران

حسینی عالمی دادستان مرکز استان با تأکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در اجرای دستورات مقام معظم رهبری در این راستا، هماهنگی بین نهادها و دستگاه­ های حاکمیتی، قضایی و امنیتی را در جهت شناسایی انواع تهدیدات ضروری دانستند.

نشست مشترک دادستان مرکز استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران

عضو شورای پدافند غیرعامل استان، با اذعان به اینکه یک دستگاه یا حوزه بویژه اداره­ کل پدافند غیرعامل به تنهایی قادر نخواهد بود به تمامی اهداف و وظایف پدافندغیر عامل دست پیدا کند ، لذا ضرورت دارد همه دستگاه های ذیربط و اقشار مختلف جامعه پای کار باشند.

وی به نمود ظاهری نداشتن عملکرد پدافند غیرعامل اشاره و اقدامات در این حوزه را مهم و امنیتی برای کشور خواندند.

در پایان حکم صادره از سوی استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل، برای دادستان مرکز استان به عنوان عضو شورای پدافند غیرعامل تقدیم دادستان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر