۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۳۹۶۷۱
سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد ویژه اربعین حسینی به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت پایانه مسافربری مرزی چذابه، به همراه فرماندار شهرستان دشت آزادگان به این منطقه رفته و از نزدیک بر اقدامات صورت­گرفته برای مراسم اربعین حسینی از جمله اسکان زائرین، استقرار مواکب، پیش­بینی امکانات رفاهی و بهداشتی و ... نظارت کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان و مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد ویژه اربعین حسینی به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت پایانه مسافربری مرزی چذابه، به همراه فرماندار شهرستان دشت آزادگان به این منطقه رفته و از نزدیک بر اقدامات صورت­گرفته برای مراسم اربعین حسینی از جمله اسکان زائرین، استقرار مواکب، پیش­بینی امکانات رفاهی و بهداشتی و ... نظارت کردند.

بازدید مدیرکل پدافند استانداری و مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد ویژه اربعین حسینی از چذابه

در این بازدید تمهیدات ویژه­ ای در خصوص بهبود امکانات رفاهی، استقرار اورژانس، طرح و برنامه­ ریزی به منظور کنترل و مدیریت جمعیت انبوه زائرین در خلال راهپیمایی اربعین اتخاذ شد. همچنین از فرماندار و مسئولین محلی خواسته شد تا در جلسات پیش­رو در شهرستان و استان نسبت به رعایت موارد فوق اهتمام ورزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر