۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۹۵۹۰
در حکمی از سوی عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، اسکندر امیدی‌نیا به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش پایداری ملی از خبرگزاری فارس: اسکندر امیدی‌نیا به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

در حکم عیسی کلانتری خطاب به امیدی نیا آمده است: به موجب این ابلاغ، جنابعالی با حفظ سمت به سرپرستی معاونت آموزش و پژوهش منصوب می‌شوید. امیدوارم موفق و موید باشید.

سرپرست معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست نگاه مثبت خود را به تولید محصولات تراریخته پنهان نکرده و تیرماه ۹۷ در جریان برگزاری یک کارگاه آموزشی در سازمان محیط زیست گفته است: از نظر قانون دولت مکلف است، تمهیدات استفاده از زیست فناوری را درحوز‌های تخصصی خود ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه واقعیات علمی را نباید با مفروضات نادیده گرفت اظهار داشته کشور در شرایطی است که برای خروج از بن بست‌های محیط زیستی و اکولوژیکی، نیازمند دانش‌های نوین است و تکنولوژی محیط زیست لازم است ارتقا پیدا کند.

وی دانش آموخته ممتاز دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در رشته دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی است و به عنوان محقق مهمان آزمایشگاه آنزیم تکنولوژی مرکز بیوتکنولوژی دانشگاه تویامای در کشور ژاپن تجربه حضور دارد.

نمایندگی معاونت تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت در اجلاس هیئت امنا‌های دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وزارت بهداشت، عضو هیئت علمی (دانشیار بیوتکنولوژی پزشکی) در انستیتو پاستور ایران و مدیریت پژوهش این انستیتو، رییس دانشکده محیط زیست از جمله مسئولیت‌های پیشین اسکندر امیدی نیا است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر