۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۳۹۵۱۴
این جلسه سعید فیوضی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان در خصوص تهدیدات نوین دشمن در شرایط جدید و بهره گیری دشمن از ابزار، فشارهای سیاسی و ترفندهای رسانه­ای با هدف ایجاد جو بدبینی و ناامیدی در بین مردم، مطالبی را مطرح نمود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه­ ی شواری پدافند غیرعامل فرمانداری کلانشهر اهواز روز گذشته برگزار شد.
در این جلسه سعید فیوضی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان در خصوص تهدیدات نوین دشمن در شرایط جدید و بهره گیری دشمن از ابزار، فشارهای سیاسی و ترفندهای رسانه­ای با هدف ایجاد جو بدبینی و ناامیدی در بین مردم، مطالبی را مطرح نمود.

تأکید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان بر استمرار دوره ی آموزش با محوریت پدافند غیرعامل در کلان شهر اهواز

وی همچنین بر شناسایی هرچه کارشناسانه ­تر مناطق حساس، زیرساخت ها و مراکز خدماتی با نگاه پدافند غیرعامل تأکید و مصون سازی و افزایش سطح تاب آوری مراکز مذکور را اولویت کار مسئولین در این زمینه عنوان کرد.

در ادامه جلسه، بهمئی از اساتید انجمن علمی پدافند غیرعامل استان با ارائه­ ی گزارشی تحلیلی در قالب پاورپوینت، از تهدیدات نوین دشمن با هدف اخلال در فضای اقتصادی و مجازی کشور مطالبی را مطرح نمود که با استقبال اعضای جلسه همراه شد. در خاتمه از سوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان بر برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته پدافند غیرعامل و نیز استمرار برنامه ها در قالب برگزاری آموزش های عمومی-تخصصی، رزمایش ها، بهره گیری از سازمان های مردم ­نهاد و ... بر کلیه­ ی اقشار مردم در طول سال تأکید شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر