۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۳۹۲۸۱
معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه راهکار مقابله با جنگ اقتصادی غرب علیه ایران، جهاد اقتصادی است، گفت: ضربه ای که جنگ اقتصادی در داخل وارد می کند از سایر ضربه های دشمن بیشتر است و سلاح مقابله با آن جهاد اقتصادی است.
سردار یدالله جوانی چهارشنبه شب در بیست و هشتمین یادواره 29 شهید دفاع مقدس و 2 شهید گمنام شهر آبعلی از توابع شهرستان دماوند که با حضور برخی مسئولان و خانواده معظم شهدا در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار شد، با تاکید براینکه در یادواره ها وصف و ویژگی های شهیدان باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس یکی از زیارت نامه هایی که مرتب توسط رزمندگان قرائت می شد، زیارت عاشورا بود. 
وی افزود: دوستدار واقعی امام حسین(ع) آن کسی است که در مقابل دشمنان امام حسین(ع) می ایستد و این جایگاه از آن کسانی است که جان خود را در راه خدا و اسلام فدا می کنند و این راه باید حفظ شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس باید برای جوانان بازخوانی شود، تصریح کرد: امام (ره) و شهدا این کشور را از چنگ آمریکا و غرب خارج کردند و پرچم امام حسین(ع) به اهتزاز درآوردند و اگر شهدا نبودند، خبری از انقلاب و عزت نبود. 
سردار جوانی با تاکید بر اینکه باید از مکتب عاشورا درس بگیریم، اضافه کرد: اگر می خواهیم در جامعه عزت داشته باشیم باید همواره لباس جهاد بر تن کنیم چراکه این لباس تامین عزت کشور است. 
معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال، بیان داشت: خداوند متعال به سه گروه در صحرای محشر حق شفاعت می دهد و آن سه گروه پیامبران، علمای راستین و شهدا هستند؛ باب جهاد یکی از باب های خاص بهشت است و اگر رزمندگان در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند، برگزیده ای از اولیای الهی بودند. 
این مقام مسئول به اهمیت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و گفت: جبهه حق فقط در صورت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار است، زیرا این جبهه دشمن دارد و باید فرهنگ ایثار و شهادت حفظ شود. 
سردار جوانی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی کسانی که انقلاب را با عدد و رقم ارزش گذاری می‌کنند به بیراهه می روند چراکه انقلاب ما جبهه حق را در مقابل ستمگران عالم برپا کرد.
وی با بیان اینکه دشمن 40 سال در صدد به زیر کشاندن پرچم جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: امروز ایران به دلیل داشتن جایگاه ولایت فقیه و ... در شرایطی قرار دارد که هیچ کس جرات شلیک گلوله به سمت جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه علت اصلی آزاد سازی خرمشهر باور رزمندگان به نصرت الهی بود، اضافه کرد: در هر صحنه ای که دشمن برای ما برنامه ریزی می کند، با اعتقاد به نصرت الهی پیروز خواهیم شد. 
این مقام مسئول مقاومت و ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن را خواسته شهدا دانست و بیان کرد: فشارهای دشمن بیش از گذشته است زیرا با ناکامی های بسیاری روبرو شده و ایران نیز رو به پیشرفت است. 
سردار جوانی تصریح کرد: ایران در آن زمان پایگاهی برای آمریکا و رها کردن ایران از چنگ آمریکا و غرب معجزه قرن بود و اگر می خواهیم تمدن سازی اسلامی صورت گیرد و بر مسیر انقلاب تداوم بخشیم باید بیگانگان را از منطقه خارج کنیم. 
وی با بیان اینکه امروز دشمن با وجود پرداخت هزینه های بسیار هیچ چیز در منطقه به دست نیاورده است، عنوان کرد: یکی از اهداف دشمن برگشتن آنان به ایران است، زیرا بر این عقیده هستند که راه تسلط بر خاورمیانه از ایرانی می گذرد که پرچم امام حسین(ع) در آن برپا است که باید به دست صاحب الزمان برسد. 
معاون سیاسی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نقشه های جدید دشمن مبتنی بر چند فشار است، اظهار داشت: جنگ اقتصادی، جنگ روانی و استفاده از وسایل الکترونیکی از جمله عوامل نفوذ دشمن است، به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن می خواهد فکر و ذهن ما را درگیر کند اما خواسته شهدا از ما هوشیاری است. 
این مقام مسئول اضافه کرد: نباید فکر کنیم راه حل مشکلات اقتصادی رفتن به میز مذاکره است؛ دشمن فشار اقتصادی و استفاده از دیگر حربه ها را مد نظر قرار داده و جرات جنگ با ما را ندارد. 
سردار جوانی با اشاره به اتفاقات اخیر در اهواز تصریح کرد: دشمن باید بداند بر اساس رویه ثابت 40 ساله هر کجا که بخواهد ضربه بزند، ضربه محکم تری خواهد خورد و جواب دندان شکنی دریافت خواهد کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر