۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۳۹۱۹۵
علمای اهل‌سنت کردستان ضمن محکوم کردن جنایت گروهک‌های تروریستی در اهواز تاکید کردند: ترویست‌های شیطان‌صفت منتظر پاسخ سخت ملت ایران باشند.
به گزارش پایداری ملی، دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران همواره با ترور و اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه خود به‌دنبال ضربه‌زدن به انقلاب و ایجاد ناامنی در سراسر کشور هستند چراکه این تروریست‌های خائن و شیطان‌صفت، چشم دیدن وحدت و اتحاد مردم و پشتیبانی ملت ایران از نظام و رهبری را ندارند.

علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان در سنندج در واکنش به حمله اخیر تروریست‌ها در اهواز ضمن محکوم کردن این جنایت و حرکت سخیف گروهک‌های تروریستی تاکید کردند: هرگونه حملات تروریستی از دیدگاه اسلام و قرآن به‌شدت "محکوم" است و باید ترویست‌های شیطان‌صفت منتظر پاسخ سخت ملت ایران باشند.

ماموستا رستمی: تروریست‌ها یک‌بار دیگر در اهواز ماهیت کثیف خود را به دنیا نشان دادند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در سنندج، با تسلیت شهادت تعدادی از مردم،‌ نیروهای مسلح و خصوصاً سربازان در حادثه تروریستی اهواز به‌دست اجیران بیگانه‌پرست و محکوم کردن این حرکت ضدانسانی اظهار داشت: تروریست‌ها بار دیگر با حملات تروریستی در اهواز، ماهیت کثیف خود را به دنیا نشان دادند.

ماموستا فایق رستمی افزود: اقدامات تروریستی در اهواز نشانه رسوایی و شرمساری دشمنان انقلاب اسلامی است و باید این نوکران و مزدوران استکبار خوب بدانند که با این حرکات، اراده مردم در پاسداری از نظام و رهبری مستحکم‌تر و قوی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ترور در اسلام هیچ جایگاهی ندارد، گفت: اقدامات بُزدلانه، کثیف و سخیف تروریست‌ها سبب وحدت بیشتر مسلمانان و وفاداری بیشتر مردم به نظام می‌شود و عاقبت تروریست‌ها نابودی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بایستی از اقتدار و ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی، درس عبرت می‌گرفتند چراکه خود مردم حافظ نظام و امنیت هستند و هیچ‌وقت اجازه هیچگونه ناامنی به تروریست‌ها را نخواهند داد.

وی بیان کرد: ملت ایران از حادثه تروریستی در اهواز به‌شدت ناراحتند و یقیناً پاسخی سخت به تروریست‌ها خواهند داد. از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده‌های معظم شهیدان و برای شهیدان این حادثه رحمت، مغفرت الهی و علو درجات مسئلت می‌نمایم.

ماموستا خدایی: ملت ایران پاسخی پشیمان‌کننده به تروریست‌ها خواهند داد

امام جمعه سنندج با تسلیت شهادت تعدادی از هم‌وطنان بی‌گناه و حافظان امنیت مردم در حادثه تروریستی اهواز و محکومیت این حادثه تروریستی توسط صهیونیست‌های خبیث اظهار داشت: جنایت تروریست‌ها در اهواز حرکتی ضدانسانیت و خلاف دین مقدس اسلام بود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی افزود: تروریست‌ها هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و اقدامات وحشیانه آنان در اهواز محکوم و جنایاتی بزرگ محسوب می‌شود و قطعاً ملت ایران و نیروهای مسلح پاسخی پشیمان‌کننده و در خور شأن به آنها خواهند داد.

وی گفت: باید تروریست‌ها و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوب بدانند که هیچ‌گاه روحیه انقلابی ملت ایران با این اقدامات کور تروریستی در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی، ذره‌ای تضعیف نمی‌شود بلکه اتحاد و اراده مردم مستحکم‌تر می‌شود و یقیناً جنایات آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ماموستا خدایی افزود: متأسفانه تروریست‌ها چشم دیدن امنیت و آرامش کنونی کشور را ندارند و فکر می‌کنند که با این حرکات و اقدامات ضدانسانی می‌توانند تأثیر منفی بر روحیه متحدانه و یکدلانه مردم و حافظان نظام بگذارند اما باید بدانند که سخت در اشتباهند چراکه تمام مردم ایران پاسدار نظام هستند.

ماموستا راستی: اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در اهواز بی‌پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه موقت سنندج ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: بنده نیز شهادت این هموطنان بی‌گناه را به محضر مقام معظم رهبری، تمام ملت ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان تسلیت عرض می‌نمایم.

ماموستا محمد امین راستی افزود: تمام مسلمانان و مردم ایران از جنایت اخیر تروریست‌ها در اهواز خشمگین هستند و قطعاً این اقدام ضدانسانی آنان را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه همه ما علمای اهل سنت اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در به‌شهادت رساندن تعدادی از هموطنان،‌ نیروهای مسلح و سربازان بی‌گناه در اهواز را محکوم می‌کنیم، گفت: این حملات تروریستی نشانه ذلیلی، زبونی و بدبختی ضدانقلاب و مزدوران و نوکران استکبار جهانی است.

عالم برجسته اهل سنت تصریح کرد: اقدامات کور تروریستی تروریست‌ها سبب وحدت و اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود و ملت ایران به این تروریست‌های شیطان‌صفت اجازه هیچ‌گونه سوء استفاده‌ای را نخواهند داد.

ماموستا محمدی: ترویست‌های شیطان‌صفت به‌زودی تقاص حرکات ناجوانمردانه خود را پس می‌دهند

امام جمعه دهگلان با تسلیت شهادت تعدادی از مردم،‌ نیروهای مسلح و خصوصاً سربازان در حادثه تروریستی اهواز به تمام ملت ایران و محکوم کردن این اقدام وحشیانه و ضدانسانی اظهار داشت: حملات تروریستی باعث اتحاد بیش از پیش مردم ایران و نیروهای انقلاب می‌شود.

ماموستا یدالله محمدی افزود: قطعاً ترویست‌های شیطان‌صفت به‌زودی تقاص خون شهدا و حرکات ناجوانمردانه خود را پس می‌دهند.

وی با بیان اینکه باید جبهه دشمنان شیطانی منتظر پاسخی سخت باشند، گفت: مردم ایران هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند که معاندین نظام به خواب و خیال خود برسند و همانند همیشه دسیسه‌های شوم آنان را نابود می‌کنیم.

امام جمعه دهگلان تصریح کرد: دشمنان و تروریست‌ها خوب بدانند که در خواب هم نمی‌توانند با این اقدامات کور تروریستی اراده مردم را در پاسداری از نظام و رهبری تضعیف کنند چراکه ملت ایران پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر