۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۳۸۸۲۸
اولین جلسه ی هماهنگی اجرای برنامه های بزرگداشت هفته ی پدافند غیرعامل استان خوزستان با حضور جناب آقای مهندس فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل و مسئولین و رابطین پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی و انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان برگزار گردید .
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،با توجه به در پیش بودن هفته ی پدافند غیرعامل، اولین جلسه ی هماهنگی اجرای برنامه های بزرگداشت هفته ی پدافند غیرعامل استان خوزستان در راس ساعت 11:30 مورخ 21/6/97 در محل سالن جلسات معاونت امنیتی و انتظامی استانداری با حضور جناب آقای مهندس فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل و مسئولین و رابطین پدافند غیرعامل دستگاههای اجرایی و انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان برگزار گردید . در ابتدای جلسه آقای فیوضی فرا رسیدن ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان را تسلیت و پس از آن در خصوص رویکرد تهدیدات دشمن در ارتباط با آسیب به زیرساختهای حیاتی با اعمال فشار اقتصادی ، مطالبی مطرح و اهمیت پدافند غیرعامل را در راستای مصون سازی و کاهش آسیب پذیری در زمینه هایی مانند اقتصاد و صنعت را عنوان کرد.

پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی

فیوضی در ادامه موارد مهم در جهت اجرای برنامه های سازنده در بزرگداشت هفته ی پدافند غیرعامل سال 97 را برشمرد و افزود که تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان در اجرای هر چه بهتر برنامه ها همواره مورد تائید اداره کل پدافند می باشد وی از کلیه حاضرین در جلسه خواست برنامه های تخصصی همچون رزمایشها و دوره های آموزشی را به گونه ای اجرا نمایند که باعث ارتقاء سطح آمادگی برای مقابله با بحرانها و تهدیدات احتمالی گردد .

پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی

در ادامه مسئولین و رابطین پدافند غیر عامل حاضر و نماینده انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان در جلسه گزارشی از برنامه های پیشنهادی خود برای بزرگداشت هفته ی پدافند غیرعامل ارائه نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر