۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۸۶۹۴
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان اردبیل از مزایای این طرح را بهره گیری از اطلاعات کاداستر در امور دفاعی شامل پدافند غیرعامل ، امنیتی و مدیریت بحران و مواجهه با حوادث غیر مترقبه ذکر کرد.
به گزارش پایداری ملی یاور میرزایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح به 85 درصد رسیده است.

وی اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر و حل مشکلات شرکت های کشت و صنعت پارس و مغان با زارعان و عشایر منطقه بیله سوار در مساحت 50 هزار هکتار با اعتباری به مبلغ 20 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 15 درصد نیز در دست اجراست.

او هدف از اجرای طرح کاداستر را تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی دانست که به واسطه آن می توان استفاده بهینه از اراضی کشاورزی و مدیریت یکپارچه ای را آنها اعمال کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح کاداستر ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی به بهترین نحو ممکن فراهم می شود، گفت: در این طرح بستر سازی برای تعیین الگوی کشت ، بهره برداری بهینه و افزایش تولید محصولات کشاورزی امکان پذیر می شود.

او از مزایای دیگر این طرح را بهره گیری از اطلاعات کاداستر در امور دفاعی شامل پدافند غیرعامل ، امنیتی و مدیریت بحران و مواجهه با حوادث غیر مترقبه ذکر کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر