۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۸۳۶۱
با عنایت به برگزاری رزمایش زیستی در استان آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه عاشورای استان از سوی استاندار آذربایجان شرقی به سمت جانسین قرارگاه زیستی استان منصوب شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربايجان شرقي با اعلام این خبر افزود: رزمایش زیستی استان در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و سپاه عاشورا در اجرای این رزمایش نقشی حساس و کلیدی دارد.

علیرضا کریمی ضمن عرض تبریک انتصاب شایسته سردار خرم به سمت فرماندهی سپاه استان، گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل استان را بیان و اظهار کردند: امیدواریم این رزمایش که بازتاب استانی، منطقه ای و کشوری خواهد داشت و مهمانانی از تمام استان‌ها، وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل کشور در آن شرکت خواهند نمود، با شکوه تر و در شان استان برگزار شود. کریمی افزود: مسلما تحقق این امر در سایه همکاری و همیاری تمامی نهادها، سازمان‌ها و ادارات دخیل در رزمایش صورت خواهد گرفت. بنابراین ما دست سپاه عاشورا را به گرمی می فشاریم و خواستار همکاری همه جانبه این نهاد انقلابی در برگزاری رزمایش هستیم.


فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی به سمت جانشین قرارگاه زیستی استان منصوب شد

در ادامه سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا ضمن خیرمقدم گویی به آقای کریمی قول مساعدت دادند تا تمام مساعی خود را جهت برگزاری رزمایش زيستي در استان و سایر زمینه‌های پدافند غیرعامل به کار گیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر