۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۷۹۲۱
اگر مجلس شورای اسلامی انقلابی ما در قالب یک طرح یا لایحه دو یا سه فوریتی همانطور که در برنامه ششم دیده شده عدم استفاده از دلار و حذف کامل دلار از فضای مالی و اقتصادی کشوررا به دولت تکلیف جدی نماید و با یک عزم ملی از شر دلار راحت شویم چه می شود واقعاً؟!!
سردار جلالی در کانال شخصی در پیام رسان سروش نوشت:
 
امروز خبر حذف دلار از لیست خدمات ارزی بانک مرکزی را شنیدم. اولا از این اقدام مثبت برادر عزیزم جناب دکتر همتی تشکر می کنم.

هرچند خیلی دیر بود ولی یک گام بسیار مثبت در حذف کامل دلار از همه اقتصاد کشور ارزیابی می شود. واقعیت این است که دلار یکی از نقاط قوت اقتصادی آمریکا ، آنها با صراحت از تبدیل دلار و پول و #مناسبات مالی به عنوان سلاح برای وادار کردن ملت ها  برای اطاعت از خود (تحمیل اراده به استفاده از سلاح مالی )نام برده اند. 

لذا حذف دلار یک باید و ضرورت انقلابی و مردمی است. در یک نگاه بی طرفانه، رفتار مردم ترکیه با دلار در برابر جنگ اقتصادی امریکا ،و رفتار بعضی ها در کشورما با دلار واقعاً باعث تأسف و بعضاً شرمندگی است.

البته بعضی از قدیمی های بانکی  و غیره بانکی ظاهراً عشق به دلار را در شناسنامه و کارت ملیشون ثبت کردند.

( احتمالا اون دو  کارته ها ، هم کارت سبز بعضی ها را و هم کارت ملی ما رودارند) اونها دل کندن
از دلار براشون مثل دل کندن از دنیا است ان شاالله به همین زودی ها با حضرت عزائیل محشور شوند تا مردم هم یک نفس راحتی از شر این طایفه  #دوکارته ،بکشند .

اگر مجلس شورای اسلامی  انقلابی ما در قالب یک طرح یا لایحه دو یا سه فوریتی  همانطور که در برنامه ششم دیده شده عدم استفاده از دلار  و حذف کامل دلار  از فضای مالی و اقتصادی کشوررا به دولت تکلیف  جدی نماید  و با یک عزم ملی از شر دلار راحت شویم  چه می شود واقعاً؟!!

در هر صورت به برادر عزیزم #دکتر همتی خدا قوت و دست مریزاد عرض می کنم ،شما با همان اراده قوی راه درست را دنبال کنید، مردم همه پشتیبان شما هستند. اگر در این مسیر تا انتها استقامت کنید و تسلیم فشار های #دوکارته ها نشوید و  اگر شما که دلار را از اقتصاد ایران حذف کنید ، به عنوان یک سرباز دفاع مقدس، دست و با زوی شما را می بوسم .

غلامرضا جلالی
(سی ام مرداد ماه 97)
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر