۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۳۷۷۸۷
از امروز صورت می‌گیرد؛
بیش از ۲ میلیون قطعه سکه پیش فروش با سررسید ۶ ماهه از امروز به مدت ۳ ماه در شعب بانک ملی عرضه خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی، دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه با سر رسید ۶ماهه پیش فروش شده که از این میزان ۲۵ هزار قطعه سکه ودیعه ای و مابقی پیش فروش قطعی سکه بوده است.

بر اساس برنامه‌ریزی ها از امروز ۲۸ مرداد امسال عرضه سکه‌های قطعی در شعب بانک ملی آغاز می شود. واگذاری سکه های قطعی طی سه ماه شهریور، مهر و آبان انجام خواهد شد.

بر همین اساس بانک مرکزی سکه‌های مذکور را تحویل بانک ملی داده تا عملیات عرضه از امروز در شعب این بانک آغاز شود. سکه‌ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد. مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

در طرح پیش‌فروش سکه که از ۱۳۹۶.۱۱.۱۷ آغاز و تا ۱۳۹۷.۲.۱۶ ادامه داشت در مجموع تعداد ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و ۶۱۰ هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از ۹۵ درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است. بر این اساس بانک مرکزی تاکنون ۷۹۰ هزار قطعه سکه در سررسید یک ماهه و ۸۲۰ هزار قطعه سکه در سررسید سه ماهه به خریداران تحویل داده که تعداد اندکی از آن تا کنون باقی مانده است.

همچنین تحویل سکه‌های پیش فروش شده در سررسید شش ماهه از تاریخ ۱۳۹۷.۵.۱۷ آغاز شده است. در مجموع ۲ میلیون ۵۸۰ هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه تا تاریخ ۱۳۹۷.۸.۱۶ تحویل خریداران خواهد شد. سکه های پیش خرید شده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می‌توانند تا سه‌ ماه پس از زمان سررسید به شعب آن بانک و ارائه رسید پیش خرید، سکه‌های خود را دریافت کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر