۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۳۷۷۳۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سرزمین، جمعیت و حاکمیت سه مقوله وابسته به یکدیگرند و مسائل اقتصادی و اختلاس ها را نباید پای حاکمیت گذاشت.

به گزارش پایداری ملی، شهروز برزگر کلشانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار داشت: آزاده ها با تحمل سختی شکنجه ها و صبر خود عشق ایثار را در عمل معنا کردند و باید قدردان آن زحمتکشان باشیم.

وی افزود: اسیران دشمن در زمان جنگ تماماً نظامی بوده اما اسیران کشورمان اکثرا بسیجی و غیر نظامی بودند که این حرکت مردمی عشق به میهن را ثابت می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر از فرهنگ ناب اسلامی دور شده باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آزادگان نیاز اساسی دارد.

وی گفت: آزادگان با انتقال خاطرات در زمان اسارت خود به نسل های آینده کشور می‌توانند در زندگی جوانان امروزی تاثیر گذار باشند.

برزگر بیان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای خبیث عربی با برنامه ریزی هایی که انجام می دهند در نظر دارند مابین نظام رهبری و‌ مردم اختلاف افکنی کنند و باید آگاه باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با توطئه هایی که کرده نیروهای خدوم بسیجی و پشتیبانی نظام، حمایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام می کنند و این اقدام از ویژگی های بسزای انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز دشمنان جرات جنگ نظامی با ایران را ندارند و با جنگ اقتصادی در میان افکار عمومی مردم درگیر بوده و باید با برنامه ریزی در مقابل آن ها ایستادگی کرد.

وی افزود: سرزمین، جمعیت و حاکمیت سه مقوله ای که همیشه به یکدیگر وابسته هستند و مسائل اقتصادی و اختلاس هایی که انجام گرفته را نباید پای حاکمیت گذاشت.

برزگر گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس مردم به صورت خودجوش برای دفاع از کشور خود بسیجی وار به میدان جنگ رفتند و امروز نیز مردم باید با حفظ وحدت ، یک صدا بودن و همکاری های لازمه در مقابل جنگ سخت اقتصادی مقابله کنند.

وی ادامه داد: از نظر وضعیت اقتصادی در جهان رتبه هجدهم را داریم و دشمن با برنامه ریزی هایی که انجام داد غافل شدیم درحالیکه دارایی های مناسبی داشته ولی احساس فقر می کنیم.

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه زمانی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید اقتصاد مقاومتی در کشور افزایش یابد تا در مقابل هجمه های دشمن پیروز و سربلند باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر