۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۳۷۶۶۸
رئیس اداره راه و شهرسای آران و بیدگل با بیان اینکه تکمیل این پروژه به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است گفت: این جاده مسیر آران و بیدگل به تهران و گرمسار و ورامین را به طور قابل ملاحظه کوتاه می کند و از منظر پدافند غیرعامل اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،مهندس مجتبی آراسته، رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با بیان اینکه در حوزه راه بیش از ۲۸۰ کیلومتر راه همسنگ داریم گفت: ۳۵ درصد از اعتبارات امسال تملک دارایی شهرستان به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حوزه راه اختصاص داده شده است.


وی افزود: اولویت پروژه های راه سازی شهرستان آران و بیدکل جاده استراتژیک کنارگذر آران و بیدگل و اتصال آن به گرمسار است، لذا تاکنون ۲۴ کیلومتر از مسیر  ۹۳ کیلومتری این جاده زیرسازی و اخیرا هفت کیلومتر از مسیر کنارگذر آران وبیدگل آسفالت شده است.
 

رئیس اداره راه و شهرسای آران و بیدگل با بیان اینکه تکمیل این پروژه به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است گفت: این جاده مسیر آران و بیدگل به تهران و گرمسار و ورامین  را به طور قابل ملاحظه  کوتاه می کند و از منظر پدافند غیرعامل اهمیت دارد.
 

آراسته اجرای پروژه کمربندی  کاشان- آران و بیدگل را به دلیل اراضی شخصی و همچنین تقاطع های غیرهمسطح، سخت اما امکان پذیر خواند و گفت: این پروژه نیاز به طرح توجیهی فنی و کارشناسی و بررسی مطالعات مهندسین مشاور مربوطه دارد و مقرر شده در جلسات کارشناسی جزئیات آن بررسی شود.
 

رئیس اداره راه و شهرسای آران و بیدگل  در ادامه اظهار داشت: با پیگیری های شورای شهرنوش آباد ومسؤولین، امکان‌سنجی ابتدایی جاده آران و بیدگل، نوش آباد و آبشیرین به طول ۲۱ کیلومتر در حال بررسی  و مطالعات فاز صفر است.
 

آراسته احداث باند دوم جاده ابوزیدآباد را یکی از اولویت های امسال حوزه راه وشهرسازی خواند و بیان کرد: پس از پیگری های متعدد دفترنماینده مردم در مجلس و دفترامام جمعه ابوزیداباد و بخشداری کویرات و با مساعدت اداره کل راه وشهرسازی، قرارداد عملیات باند دوم محور ابوزید اباد آران و بیدگل- کاشان در محل سه راهی فخره به شهریاری بطول تقریبی یک هزار و 500 متر به پیمانکار ذی صلاح ابلاغ شد تا با ایمن سازی وآسفالت این محدوده، تردد در این محدوده  با آرامش و امنیت صورت گیرد. 


وی ابراز امیدواری کرد: باتلاش مضاعف مشاور طرح، کار عملیات اجرایی  پروژه ۱۱ کیلومتر ابتدایی جاده ابوزیدآباد به کاشان که با پیگیری در کارگروه های مرتبط استانی مصوب شده، آغاز شود .
 

رئیس اداره راه و شهرسای آران و بیدگل  خاطر نشان کرد: اخذ مجوز محور نوش آباد به کنارگذر کاشان و آران و بیدگل به طول یک هزار و ۸۰۰ متر ، آسفالت سه کیلومتر از پروژه جاده بخش مرکزی و احداث پل زیرگذر آن از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است. همچنین باند دوم محور کاشان به سفیدشهر به طول ۹ کیلومتر، توسط پیمانکار در حال انجام است.
 

مجتبی آراسته پروژه جاده موسوم به سلگی را از دیگر پروژه های این شهرستان عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه، ورودی آران و بیدگل از خیابان کارگر به میدان زجاجی تغییر می کند و اتصال دو جاده قدیم و جدید آران و بیدگل برقرار خواهد شد.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر