۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۴۸
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سقوط هواپیما و زلزله سی سخت مهم ترین چالش ها در استان بودند گفت: مدیریت بحران ما آنقدر دچار مشکل بود که حتی نمی توانست یک فراخوان بزند.
به گزارش پایداری ملی، عباس بهشتی در نشست ستاد پدافند غیرعامل در دهدشت احیای پدافند غیرعامل و افزایش توان علمی در حوزه های تخصصی را از کاربردی ترین موارد در ماموریت های پدافند غیرعامل عنوان کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث سقوط هواپیما در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتیم، اظهارکرد: متاسفانه به دلیل منسجم نبودن کارگروه تشکیلاتی پدافند غیرعامل، به جای کمک کردن خودشان بحرانی تر بودند.

وی با بیان اینکه سقوط هواپیما و زلزله سی سخت مهم ترین چالش ها در استان بودند، خاطرنشان کرد: مدیریت بحران ما آنقدر دچار مشکل بود که حتی نمیتوانست یک فراخوان بزند چرا که توان پاسخگویی تلفن زمینی و حتی همراه وجود نداشت.

بهشتی فعال کردن کارگروهای تخصصی در استان و شهرستان ها را یکی از راهکارها جهت مقابله با این چالش ها عنوان و تصریح کرد: باید تهدید ها و چالش ها در حوزه های مختلف شناسایی و بروزرسانی شوند.

وی خواستار عملی شدن مصوبات شهرستان ها شد و با بیان اینکه مصوبات مشکل دار به استان جهت بررسی ارجاع داده شوند گفت: محدویت ها شناسایی خواهد شد و برای آنها برنامه ریزی می کنیم.

وی خواستار آموزش پدافند غیرعامل در هر دستگاه همراه با پرسنل و مجموعه هدف آن شد و خاطرنشان کرد: بعد از این آموزش ها، شهرستان ها با برگزاری همایش پدافند غیرعامل مردم را آگاه نمایند.

این مسئول خواستار تعامل همه دستگاهها برای افزایش روحیه و امید نسبت به آینده مردم جهت عبور از منیت ها و پرداختن به تهدیدها و چالش ها شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر