۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۳۷۵۰۰
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اعلام کرد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بازدید از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان، گفت: اولین موردی که در این پروژه باید مد نظر قرار گیرد، کیفیت و سرعت انجام کار است.

به گزارش پایداری ملی، سردار عبادالله عبداللهی از پروژه راه‌آهن سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: ‌این پروژه از ویژگی خاصی برخوردار است، زیرا، اولین اقدام در ساخت راه‌آهن سریع‌السیر کشور است و باید با روحیه جهادی و دقت و کیفیت بالا صورت گیرد.

سردار عبداللهی گفت: در این پروژه اولین کاری که باید مد نظر قرار بگیرد کیفیت انجام کار است؛ اعتقاد ما این است که اگر بین هر دو تیم ایرانی و خارجی همراه با مجموعه وزارت راه و مشاور، یک هم‌بستگی، همدلی و همراهی وجود داشته باشد، هم کیفیت و سرعت بالا می رود و هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: امروز دشمن، اقتصاد و اشتغال را هدف قرار داده است و ما باید در این میدان مبارزه و مقابله کنیم، اگر در این مسیر انگیزه، روحیه انقلابی و توکل به خداوند متعال داشته باشیم حتماً موفق خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ایجاد اشتغال و آبادانی در کشور تصریح کرد: ما باید به عنوان یک وظیفه و یک تکلیف پیشگام و جلودار سازندگی باشیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه پیش ببریم و با این کار و تلاش، در مقابل آمریکا بایستیم.

سردار عبداللهی در این دیدار، خطاب به طرف چینی گفت: در مورد تهیه و طراحی نقشه‌ها و ارائه آنها باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا زمان از دست نرود و هر زمان که نیاز به کمک دیده می‌شود، اعلام کنند تا ما کمک‌شان کنیم.

بنابراین گزارش راه‌آهن سریع‌السیر تهران – قم – اصفهان به عنوان نخستین و بزرگترین راه‌آهن پرسرعت کشور به طول 410 کیلومتر با سرعت عملیاتی 300 کیلومتر در ساعت در قالب 22  ست قطار 8 واگنی طراحی شده و قادر به جابه‌جایی 16 میلیون مسافر در سال است و در طول مسیر از شهرهای قم، دلیجان و میمه عبور می‌کند.

این پروژه شامل دو قطعه تهران- قم (165 کیلومتر) و قم- اصفهان (245 کیلومتر) است که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و مشارکت یک شرکت چینی در حال اجراست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر