۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۷۴۷۵
دومین بازدید میدانی و بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در میزان صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی برق، با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، پدافند غیرعامل و اداره کل مدیریت بحران در روز چهارشنبه از سایت اداری شهر سنندج به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومین بازدید میدانی و بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در میزان صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی برق، با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، پدافند غیرعامل و اداره کل مدیریت بحران در روز چهارشنبه از سایت اداری شهر سنندج به عمل آمد.

در بازدید بعمل آمده و بر اساس چک لیست تهیه شده، سه شاخص شامل (1) مولد برق اضطراری، (2) سیستم روشنایی و (3) سیستم سرمایشی مورد ارزیابی قرار گرفتند که خوشبختانه تمامی ادارات مستقر در سایت نسبت به رعایت دستورالعملها و بخشنامه های مربوطه اقدام نموده بودند و همچنین سرورها و سیستمهای کامپیوتری همه ادارات به UPS مجهز شده بودند.

نکته قابل توجه در بازدیدهای بعمل آمده، اقدامات مناسب شرکت گازسنندج و شرکت برق استان بود که در مورد شاخص اول (مولد برق اضطراری) پانلهای انرژی خورشیدی مستقر و از انرژی آن جهت تامین برق روشنایی و سیستم های کامپیوتری و ... استفاده می گردید. همچنین با رعایت حداقل سیستم روشنایی و تناوب در روشن نمودن سیستم های سرمایشی و قرار دادن بر روی درجه مناسب (دور کند) از جمله اقدامات و عملکرد مناسب ادارات مذکور محسوب می شود.

در نهایت در بازدید از هر کدام از ادارات، بر رعایت بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی و ضرورت تامین ژنراتور برق اضطراری، مجدداً تاکید شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر