۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۷۴۱۴
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به شرایط فعلی خشکسالی کشور وقوع سیلاب را رحمتی الهی برای منابع آبی کشور دانست و گفت: هم زیستی با سیلاب بایستی به عنوان یک هدف در پیش روی ما قرار بگیرد.
به گزارش پایداری ملی، میثم جعفرزاده در ششمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب بیان کرد: در شرایط فعلی خشکسالی کشور وقوع سیلاب رحمتی الهی برای منابع آبی کشور است و هم زیستی با سیلاب بایستی به عنوان یک هدف در پیش روی ما قرار بگیرد.

وی افزود: امروزه سیلاب در کشور ما با توجه به توزیع نامتناسب بارش‌ها نه تنها به عنوان بلای طبیعی، بلکه رحمتی الهی برای منابع آبی کشور است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو سیل را بخشی از مدیریت منابع آب کشور دانست و افزود: هم زیستی با سیلاب بایستی به عنوان یک هدف در پیش روی ما قرار بگیرد.

حعفرزاده در ادامه گفت: در طی سه سال اخیر به طور متوسط کشور هر هشت روز یکبار با حوادثی همچون سیل، زلزله، طوفان، غبار و ریزگرد و... به صورت پیاپی مواجه شده است.

وی بابیان اینکه با رویکرد جدید وزارت نیرو ریل گذاری جدیدی در حوزه مدیریت مصرف و تقاضا رخ داده است، گفت: هم اکنون این فرصت به وجود آمده تا با اتکا به توان داخلی و روحیه جهادی یک فصل جدید در وزارت نیرو ایجاد کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر