۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۷۴۱۱
سیف: توسعه روز افزون تكنولوژي و استفاده از اينترنت در كارهاي روزمره، پدافند سايبري را به يكي از مهمترين اقدامات در جهت مقابله با تهديدات سايبري تبدیل کرده است
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دومين جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان ازنا در سال 97 با حضور مديركل پدافند غيرعامل استان، فرماندار شهرستان و اعضاي شوراي پدافند غيرعامل آن شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد.

در اين جلسه محمدي نژاد فرماندار ازنا ضمن عرض تبريك به مناسبت روز خبرنگار به گزارش هاي ارائه شده در خصوص عملكرد دستگاههاي اجرايي شهرستان در راستاي مصوبات قبلي شوراي پدافند غ ع شهرستان پرداختند.

در ادامه سيف مديركل پدافند غيرعامل با اشاره به توسعه روز افزون تكنولوژي و استفاده از اينترنت در كارهاي روزمره، پدافند سايبري را يكي از مهمترين اقدامات در جهت مقابله با تهديدات سايبري بيان نمودند.

برگزاري دومين جلسه شوراي پدافند غيرعامل شهرستان ازنا در سال 97

ايشان ضمن تاكيد بر رعايت تهيه پيوست مطالعات پدافند غيرعامل براي كليه پروژه هاي جديد از مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان خواستند نسبت به شناسايي تهديدات در زيرساختهاي حساس و مهم خود در شهرستان اقدام نموده و با ارايه راه كارهاي مناسب و انجام رزمايش هاي مختلف در طول سال، آمادگي خود را جهت مقابله با تهديدات افزايش دهند.

در پايان فرماندار نسبت به ابلاغ احكام جديد روساي كارگروهاي ذيل شوراي پدافند غيرعامل اقدام نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر