۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۳۷۳۳۳
سردار رحیمی مطرح کرد؛
سردار رحیمی گفت: امروز با همکاری تمام همکاران عزیزم در سرکلانتری ششم شاهد امنیت مطلوب و قابل قبولی در محدوده بازار هستیم.
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در مسجد امام خمینی بازار بر تلاش برای حفظ امنیت جامعه و بر ثبات و پایداری در بازار تاکید کرد.

وی افزود: دشمنان ما بدانند که با وجود رهبری های داهیانه رهبرعزیزمان، هوشیاری مردم عزیزمان هرگز نخواهند توانست صدمه ای به کشور و نظام ما وارد کنند و ما با تمام قدرت در برابر زیاده خواهی های دشمنانمان ایستاده‌ایم.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی امروز از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها و روستاها حافظ نظم و امنیت و حدود و ثغور این مرز و بوم است.

نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت کشور/ نقض و ضعف ترک اعتیاد در چرخه بازپروری

وی در ادامه افزود: دشمن امروز در عرصه اقتصادی جنگ تمام عیاری را به ما تحمیل کرده است که ان شاء الله با درایت و همکاری شما بازاریان و کسبه و همراهی مردم عزیزمان کاری از پیش نخواهد برد.

سردار رحیمی بیان کرد: امروز با همکاری تمام همکاران عزیزم در سرکلانتری ششم شاهد امنیت مطلوب و قابل قبولی در محدوده بازار هستیم.

وی در رابطه با فعالیت های پلیس جهت مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر هرگز کوتاه نخواهد آمد و تمام تلاش خود را صرف برخورد با این معضل خانمان سوز می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان گفت: عزم ما برای برخورد با معضل اعتیاد جدی است و معتقدیم که در موضوع ترک اعتیاد چرخه بازپروری دچار نقص جدی است و در شرایط فعلی کاربردی نیست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر