۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۳۷۱۷۶
باحضورسرداران جلالی و پاکپور صورت گرفت؛
توافقنامه‌ای مشترک میان سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی،زیستی و پرتویی کشور امضاءشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، با حضور سردارغلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، توافقنامه‌ای با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی،زیستی و پرتویی کشور امضاء شد.

امضاء توافقنامه همکاری بین سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بر اساس این توافقنامه ، با توجه به سیاسیت های کلی پدافند غیر عامل مبنی بر بکارگیری ظرفیت های ملی و تخصصی و پرهیز از موازی کاری در راستای هم افزایی وضرورت مصون سازی کشور در برابر تهدیدات طبیعی و انسان ساز، با رعایت قوانین و مقررات مربوط منعقد می گردد.

هدف از انعقاد این توافقنامه ایجاد زمینه همکاری متقابل بین سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور ارتقاء توان و آمادگی رزم تخصصی برای اجرای ماموریت های این سازمان در مقابله با تهدیدات و حوادث CBRN در زمان صلح می باشد.

امضاء توافقنامه همکاری بین سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

همچنین در مفاد دیگر این توافقنامه موارد دیگری مورد توجه قرار گرفته است که مهمترین آنها شامل؛" ایجاد و توسعه آزمایشگاه های تشخیص آلودگی های CBRN در راستای انجام رصد و پایش،انجام رزمایش و تمرینات تخصصی مقابله با بحران و حوادث CBRN،فراهم سازی زمینه همکاری دستگاه های کشوری و لشکری در جهت اجرای بهینه ماموریت وبرگزاری دوره های آموزشی تخصصی"می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر