۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۷۰۶۱
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های امروز کشور کم نیستند، گفت: امروز باید مسائل حزبی و جناحی و گروه‌بندی‌ها را کنار بگذاریم و مقابله با توطئه اقتصادی دشمن را که یک مساله ملی است در دستور کار قرار دهیم
کاظم جلالی نماینده مردم تهران با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور گفت: همه باید تلاش کنیم و با وحدت و انسجام در مقابل این توطئه اخیر دشمن که در حوزه اقتصادی خود را نشان داده بایستیم و از همه ظرفیت‌ها برای مقابله با این توطئه دشمن استفاده کنیم.

وی افزود:ظرفیت‌های امروز کشور کم نیستند و ما مشکلی از این بابت نداریم و حتی در مقابله با دوره‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و با عنوان نمونه در مقایسه با دوران جنگ تحمیلی شرایط بسیار مناسب‌تری از این نظر داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار داشت: امروز باید مسائل حزبی و جناحی و گروه‌بندی‌ها را کنار بگذاریم و مقابله با توطئه اقتصادی دشمن را که یک مساله ملی است در دستور کار قرار دهیم. چرا که ما امروز یک دشمن واحد در خارج از کشور داریم و نباید وارد مسائل جناحی و گروهی شویم.

جلالی تاکید کرد: کسانی که پول و سرمایه خود را وارد بازار ارز و طلا کرده‌اند و اقدام به خرید آن می‌کنند بدانند که خدای ناکرده اگر کشور ناامن شود کسی که از همه بیشتر ضرر خواهد کرد آن‌ها هستند.

وی در پایان گفت: باید نقدینگی موجود در کشور برای توسعه، عمران کشور به کار گرفته شودو در این مسیر هدایت شود نه اینکه برای خرید ارز و دلار هزینه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر