۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۳۶۵۰۰
مازندران؛
دومین نشست ادواری دبیران کمیته پدافند غیرعامل فرمانداریهای سطح استان در روز چهارشنبه هفته گذاشته به ریاست نبوی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار شد.
دومین نشست ادواری دبیران کمیته پدافند غیرعامل فرمانداریهای سطح استان در روز چهارشنبه مورخ 97/4/27 به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید.

نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل استان ، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و قدر دانی از تلاش و اقدامات موثر دبیران کمیته پدافند غیرعامل شهرستانها ، وظیفه ی اصلی پدافند غیرعامل را بی اثر کردن اثر تهدید بر کشور قلمداد و به موضوع تهدیدات فعلی کشور ایران اسلامی اشاره و جنگ اقتصادی و ایجاد نارضایتی در مردم را از تهدیدات مهم علیه کشور دانستند و در این راستا بر کاهش فشارهای اقتصادی و اجتماعی جامعه از طریق خدمات رسانی بهینه به مردم توسط دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و حفظ وحدت تأکید کردند .
دومین نشست ادواری دبیران کمیته پدافند غیرعامل فرمانداریهای 22 گانه استان مازندران برگزار شد

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ، نقش پدافند غیرعامل در حوزه سایبری را با اهمیت توصیف و هوشیاری و اقدامات پیشگیرانه در حوزه ی انرژی ، حمل و نقل ، ارتباطات و امور بانکی را ضروری دانستند . همچنین ایشان تعییین مدیر اضطرار در مجتمع های بلند مرتبه و شهرک های صنعتی و مسکونی و پیش بینی های لازم بانک ها در حوزه سایبری ، اجرای طرح امن سازی فضای سایبری در بانک ها ، تجهیز دکل هال مخابراتی به موتور برق ، حفظ و تداوم کارکرد ها و زیرساخت های مهم ، مبارزه با جنگ روانی دشمنان را از الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل برشمردند و در حوزه زیستی بر همکاری دستگاههای اجرایی، بخشداریها و دهیاران با دامپزشکی، جهاد کشاورزی و مراکز بهداشت در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری های مشترک بین انسان ودام تاکید کردند.

در پایان هر یک ازدبیران حاضر در جلسه گزارش عملکرد سه ماهه نخست فرمانداریها و اقدامات صورت گرفته بند ز تبصره 12 قانون بودجه سال 96 را ارائه دادند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر