۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۳۶۴۶۰
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در پدافند غیر عامل خود نیز بازنگری داشته باشیم، افزود: پدافند غیر عامل فقط این نیست که مقابله مستقیم با اهداف دشمن داشته باشیم به عبارت دیگر این نیست که در سامانه‌ها جوری طراحی کنیم که دشمن نتواند از آن استفاده کند بلکه ما باید آن زخم را نگذاریم ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سید مرتضی خاتمی ظهر  سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: از رئیس جمهور به عنوان شاکله اقتصاد مقاومتی حمایت خواهیم کرد، منتهی انتظار داریم که رئیس جمهور این جراحی کوچک را خودش انجام دهد.

وی با اذعان به اینکه در حجم ۱۸ میلیارد دلاری واردات، ردپای سوداگری را دیدیم پس چرا باید اینها را به تحریم نسبت دهیم، متذکر شد: در حالی که تحریم هنوز آغاز نشده است و اگر هم آغاز شود؛ مردم با بضاعت درون‌زای خود می‌توانند آنها را به خوبی پشت سر بگذارند.

خاتمی  با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خطیری در کشور داریم، گفت: این شرایط به این معنا نیست که ما به بن‌بست رسیده‌ایم و یا مشکل لاینحلی داریم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازآرایی تیم اقتصادی دولت از سوی خود آقای رئیس جمهور بهترین گزینه برای اصلاح امور خواهد بود، تاکید کرد: به مدیران اقتصادی نیاز داریم که متناسب با شرایط اقتصادی امروز باشند و در جنگ با وزارت خزانه‌داری آمریکا از خود کفایت نشان دهند.

وی مشکل موجود در زمینه اقتصاد ایران، را مشکل مدیریتی عنوان کرد و با اشاره به موضع گیری رئیس جمهوری در این زمینه، گفت: همه مردم امیدوارند که این موضع‌گیری تا به سرانجام رسیدن قضیه با صلابت ادامه پیدا کند.

خاتمی با تاکید بر لزوم پرهیز از هر گونه وعده و عید در زمینه رفع چالش ها و مشکلات جامعه، افزود: تا بوده مردم از این وعده‌ها دیده‌اند و مردم ایران بسیار مردم مقاوم و بسیار خوبی هستند و بارها و بارها در مصاف‌های مختلف بضاعت؛ کفایت و شایستگی لازم را در عرصه‌های مختلف از خود بروز داده‌اند.

وی  با بیان اینکه امروز مردم عملکرد صحیح را از دولت انتظار دارند گفت: در این تلاطمات اخیر ارزی و بازار خودرو ما ردپای ضعف تدبیر و سوء تدبیر را دیدیم و امیدواریم دیگر در ادامه شاهد این وضعیت نباشیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر  اینکه باید در پدافند غیر عامل خود نیز بازنگری داشته باشیم، افزود: پدافند غیر عامل فقط این نیست که مقابله مستقیم با اهداف دشمن داشته باشیم به عبارت دیگر این نیست که در سامانه‌ها جوری طراحی کنیم که دشمن نتواند از آن استفاده کند بلکه ما باید آن زخم را نگذاریم ایجاد شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر