۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶
کد خبر: ۳۶۴۵۹
مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر افزود: در صورت استفاده دستگاه های اجرایی استان از دیزل های یادشده مصرف برق
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجید خورشیدی روز سه شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان بوشهر افزود: در صورت استفاده دستگاه های اجرایی استان از دیزل های یادشده مصرف برق در ساعت های پیک بار کاهش یافته و به دنبال آن نعمت برق پایدار برای مردم استان فراهم می شود.
وی بیان کرد: چنانچه دستگاه ها در بکارگیری دیزل ژنراتورهای مولد برق برای تامین سوخت با مشکل مواجه هستند نیز باید از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی زمینه تامین سوخت موردنیاز خود را تامین کنند.
معاون سیاسی استانداری بوشهراظهار داشت: از کارگروه های زیرمجموعه شورای پدافند غیرعامل استان انتظار است نشست های خود را با انجام زمان بندی در موعد مقرر برگزار کنند.
وی گفت: در این راستا از کارگروه ارتباطات نیز انتظار می رود نقاط کور دارای ضعف پوشش ارتباطات سیار را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند.
خورشیدی ادامه داد: موضوع پدافندغیرعامل بیش از آنکه دربرگیرنده مباحث سخت افزاری باشد مرتبط با موضوع های نرم افزاری است.
وی افزود: در بعد نرم افزاری باید فرهنگ سازی و آموزش مورد توجه جدی قرار گیرد.
خورشیدی ادامه داد: چنانچه جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه درک شود جامعه در مقابله با هر موقعیتی از آمادگی کامل برخوردار خواهد بود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در این ارتباط هر دستگاهی به تناسب جایگاه خود باید مسئله آموزش و فرهنگ سازی موضوع پدافندغیرعامل را جدی دنبال کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر