۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۳۶۴۵۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی در نشست شورای مدیران حوزه معاونت مطرح کرد:
احمدی هدف غایی جنگ اقتصادی و تحریم ها را ایجاد نارضایتی و اعتراض مردمی برشمرد و افزود: در این شرایط باید از سفره و معیشت مردم محافظت شود و دستگاه های اجرایی یک ساختار ضد تحریم در درون خود ایجاد نمایند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در نشست شورای مدیران حوزه معاونت اظهار داشت: کمیته بررسی نارضایتی های اجتماعی با هدف بررسی و رفع مشکلات اجتماعی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط هر هفته در استان تشکیل و مسائل را رصد و پیگیری خواهد کرد.

 وی افزود: اداره کل پدافند غیرعامل نیز در جلسات کمیسیون مذکور شرکت نماید و دستگاه های اجرایی استان باید مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه کاری خود را شناسایی کرده و در راستای حل آن مشکلات گام بردارند
.
 معاون استاندار از برگزاری جلسات موضوعی با فرمانداران استان خبر داد و گفت: جلسات منظم با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه­های اجرایی با هدف هم راستا کردن نظرات، تجربه گردانی، طرح مسائل و ارائه طریق برای حل مشکلات برگزار می شود.

وی افزود: مشابه جلسات با فرمانداران، برگزاری جلسات منظم جداگانه ویژه بخشداران و معاونین فرماندار نیز در استان برنامه ریزی شده است
     سید ابوالفضل احمدی مدیرکل و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از اجلاس مدیران کل پدافند غیرعامل کشور در تهران گفت: اصلی ترین تهدید جاری و مستقر، جنگ اقتصادی است که در شکل نو ترکیب و هیبریدی ظهور پیدا کرده است. یعنی تهدیدات مردم محور، روانی و سایبری بر بستر اقتصاد سوار شده و تحریم ها نیز به عنوان کاتالیزور وارد این معادله شده است.

وی هدف غایی جنگ اقتصادی و تحریم ها را ایجاد نارضایتی و اعتراض مردمی برشمرد و افزود: در این شرایط باید از سفره و معیشت مردم محافظت شود و دستگاه های اجرایی یک ساختار ضد تحریم در درون خود ایجاد نمایند.

گفتنی است سایر مدیران کل حاضر در این جلسه نیز ضمن ارایه آخرین اطلاعات و اخبار مرتبط به بیان دیدگاه های خود در زمینه ارتقای بهره‌­وری جلسات سراسری فرمانداران استان پرداختند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر