۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۳۶۲۳۵
عضو شورای اسلامی مراغه گفت: شورای اسلامی و شهرداری با هدف ترغیب و هدایت ایده های نو و خلاقانه صاحب نظران، کارشناسان، پژوهشگران و شهروندان علاقه مند، از ایده های برتر استقبال و حمایت می کند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،رقیه رستمی به جذب ایده های برتر شهروندی در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: همفکری و مشارکت عموم شهروندان و نخبگان و همچنین حمایت، تقدیر و تجلیل از ایده های خلاق در پیشبرد رو به رشد مدیریت شهری می تواند موثر باشد.
وی به ویژگی های آثار ارسالی اشاره کرد و گفت: طرح ها با موضوع مدیریت شهری در حوزه شهر مراغه و در قالب طرح ها و ایده های قابل اجرا و با نتایج پژوهش های علمی، کتاب، مقاله، پایان نامه های دانشجویی مرتبط و منطبق با محورهای پیشنهادی پذیرفته می شود.
وی ادامه داد: ارائه مشخصات کامل فنی و اجرایی طرح ها به همراه پیش بینی و برآورد هزینه اجرای طرح الزامی و ضروری است.
رستمی به محورهای پیشنهادی طرح نیز اشاره کرد و افزود: عمران شهری، مبلمان و المان شهری، معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی، زیباسازی، درآمدهای پایدار شهرداری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و حقوق شهروندی، بازیافت و مدیریت پسماند، مدیریت بحران و پارک ها و فضای سبز را می توان از جمله مهمترین محورهای پیشنهادی طرح عنوان کرد.
وی فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر الکترونیک، امور حقوقی، امور گردشگری، ورزش های همگانی، مدیریت سازمانی و نیروی انسانی، تبلیغات شهری، مشارکت موثر شهروندان در مدیریت شهری، پدافند غیرعامل، آتش نشانی و خدمات ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی در پروژه های شهری را از دیگر محورهای پیشنهادی طرح عنوان کرد.
عضو شورای شهر مراغه به زمان و نحوه ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طرح های خود را به صورت تایپ شده به همراه اطلاعات لازم و رزومه و سوابق کاری خود و شماره تماس حداکثر تا پایان مرداد ماه سال جاری به روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارسال کنند.
رستمی اضافه کرد: به بهترین و کاربردی ترین آثار ارسالی، هدایای ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.
وی افزود : جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37217707 تماس گرفته و یا همه روزه در ساعات اداری به واحد روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه مراجعه کنند.
شهر مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان شرقی بعد از تبریز حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد این شهر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی و 607 کیلومتری تهران قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر