۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۶۲۲
بروجردی :
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به خنثی‌سازی توطئه‌های متعدد موساد و سیا توسط سربازان گمنام امام زمان‌(عج) گفت: وزارت اطلاعات و نیروهای جان بر کف آن بر تمام نقاط کشور اشراف کامل اطلاعاتی دارند.

  علاءالدین بروجردی  با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه‌‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در مواجهه با چالش‌های متعدد این حوزه گفت: حوادث متعددی در طی سال‌های گذشته در کشور رخ داده که عملکرد مطلوب وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور باعث خنثی‌سازی آنها شد.

وی دستگیری ریگی و پیشگیری از بسیاری از عملیات‌های خرابکارانه در کشور را از جمله اقدامات مثبت دستگاه‌های اطلاعاتی کشور برشمرد و خنثی‌سازی این حوادث را به دلیل اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دانست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بسیاری از خرابکاری‌ها قبل از ورود به مرحله اجرا توسط دستگاه‌‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور خنثی می‌شود، تصریح کرد: ساختار اطلاعاتی در ایران از ویژگی‌هایی برخوردار است که غیر از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اطلاعات سپاه پاسداران هم در خنثی‌سازی اطلاعات گام‌های مثبت برمی‌دارد.

وی تعدد ارگان‌های اطلاعاتی کشور را باعث ایجاد و افزایش هم‌افزایی اطلاعاتی کشور دانست و تاکید کرد: هماهنگی بین ارگان‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی موجب شده تعدد در مراکز اطلاعاتی باعث افزایش اشراف اطلاعاتی و در نهایت خنثی‌سازی توطئه‌ها شود.

بروجردی با بیان اینکه مسئولیت اصلی مباحث اطلاعاتی در کشور با وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است، تصریح کرد: این وزارتخانه اشراف بسیار مطلوبی در حوزه مواجهه با مسائل اطلاعاتی در داخل و خارج از کشور دارد؛ یعنی اشراف وزارت اطلاعات نه تنها در درون کشور وجود دارد بلکه ما در منطقه و سایر نقاط جهان نیز اشراف اطلاعاتی داریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت، با بیان اینکه یکی از ابعاد جنگ ما با دشمن جنگ اطلاعاتی است، تصریح کرد: امروز دستگاه‌های اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بایستی با فعالیت‌های سیا، موساد و همکاران منطقه‌‌ای آنها مقابله کنند که این توفیق را داشته‌ایم تا دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرده و اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر