۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۳۶۲۱۷
الخلیج آنلاین:
تارنمای 'الخلیج آنلاین' به نقل از منابع غربی اعلام کرد که عربستان سعودی در حمله به یمن از سلاح های ممنوعه رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از تارنمای 'الخلیج آنلاین' به نقل از منابع نزدیک به کمیته اطلاعات کنگره آمریکا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بمب ها و موشک های ممنوعه برای بمباران یمن در اختیار آل سعود قرار داده است.

عربستان در یمن از سلاح اسرائیلی استفاده کرد

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، افزودند: از این سلاح ها برای هدف قراردادن استان های تحت تسلط انصارالله استفاده شده است و آخرین بار در بندر الحدیده به کار رفته است.

این تارنما اضافه کرد: سلاح های اسرائیلی با هدف آزمایش و سنجش میزان قدرت تخریبی و تاثیر آن بر انسان در اختیار عربستان قرار گرفته است.

منابع آگاه اظهار داشتند: نیروی هوایی عربستان، سلاح های اسرائیلی را از ترس افشا شدن خبر در رسانه ها، با نام سلاح آمریکایی تحویل گرفته است.

'الخلیج آنلاین' اعلام کرد: عربستان علاقمندی خود را به خرید سلاح های رژیم صهیونیستی به ویژه سامانه دفاع گنبد آهنین اعلام کرده است.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر