۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۶۰۳۹
اولین جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال 97 به ریاست معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی و با رئیس گروه طرح و اجرای اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی و سایر اعضاء برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال 97 به ریاست  مهندس عبدالعلی پور، معاون مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور ماهری، رئیس گروه طرح و اجرای اداره کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی و  سایر اعضاء برگزار شد.

اولین جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال 97 برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، عبدالعلی پور گفت: جلسات کارگروه بایستی به صورت منظم و به منظور به روز رسانی اطلاعات برگزار شود. وی همچنین افزود: اولویت ها و اهداف و برنامه های سال 97 ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل بسیار دارای اهمیت بوده و باید توسط اعضای کارگروه بومی سازی و اجرایی گردد.

اولین جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال 97 برگزار شد.

در ادامه جلسه، ماهری ضمن قدردانی از ریاست جلسه و اعضا بابت همکاری، به برنامه های مصوب ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور اشاره و به تشریح برنامه ها پرداختند. ایشان با اشاره به حساسیت موضوع پدافند غیرعامل در کشور، رعایت الزامات پدافند غیرعامل در اجرای پروژه ها و زیرساخت های استان و تهیه پیوست پدافند غیرعامل را متذکر شدند.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در دستگاه های اجرایی، افزود: دستگاه ها بایستی به این حوزه اهمیت فراوان داده و دوره های آموزشی و کلاس های تخصصی با هماهنگی اداره کل پدافند غیرعامل استان برای کارمندان و مدیران برگزار نمایند. در انتها ایشان همکاری بیشتر اعضای کارگروه با اداره کل پدافند غیرعامل استان را خواستار شدند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر