۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۳۶۰۳۴
استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: پدافند غیرعامل از مهمترین عوامل افزایش قدرت بازدارندگی نظام است ولی اهمیت آن برای عموم مردم و مسئولان چندان شناخته شده نیست.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: نوع تهدیداتی که در سال های اخیر ایران اسلامی را متوجه خود می کند بسیار متنوع شده و دیگر تنها مسئله نظامی را نباید در نظر گرفت.

وی ادامه داد: تهدیدات از مسائل اقتصادی گرفته تا فرهنگی و حتی زیستی و بیولوژیک گسترش یافته که باید برای هر کدام از این مواارد و راهکارهای مقابله با آنها برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.

استاندار ایلام گفت: مزیت های کشورمان بویژه از منظر ذخائر زیرزمینی و همچنین منابع آب و خاک باعث شده سطح تهدیدات نیز برای جلوگیری از پیشرفت های کشورمان بال برود در این شرایط هوشیاری مسئولان حائز اهمیت است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: یکی از ارگان هایی که در حوزه پدافند غیرعامل تعیین کننده است، وزارت راه و شهرسازی و حوزه های زیرمجموعه آن است، در تمامی پروژه های این حوزه باید اصول پدافند غیرعامل لحاظ شود.

وی از مسئولان آموزش و پرورش و آموزش عالی نیز خواست در برنامه های آموزشی خود تبیین اهمیت پدافند غیرعامل را در دستور کار داشته باشند تا نسل جدید با جایگاه و اهمیت این موضوع آشنا شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: گسترش فضای مجازی نیز از راهبردهای دشمن برای ایجاد فضای تفرقه و پخش کردن روحیه یاس و ناامیدی از نظام در بین مردم است که باید در این حوزه نیز اصول پدافند غیرعامل مورد توجه قرار بگیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر