۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۵۸۲۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:
مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد

علیرضا کریمی در این نشست صمیمی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک انتصاب شایسته مهندس رحیمی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به تشریح حوزه های 8 گانه پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی نظام توسط مقام معظم رهبری، بخشی از رسالت اداره کل پدافند غیرعامل؛ برآورد تهدیدات، کاهش آسیب پذیری ها، پایدار نمودن استان، حفاظت از جان و مال مردم و تأمین نیازهای ضروری و مورد نیاز مردم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان همچنین به لزوم تعامل این اداره کل با معاونت امور عمرانی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کارگروه راه و شهرسازی ، کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری و کارگروه انرژی و آب ارتباط مستقیمی با حوزه معاونت عمرانی استانداری دارند، از تجربیات و ظرفیت های آن حوزه در زمینه های مختلف همانند رعایت اصول مقاوم سازی برای تمام ساخت و سازها، اعمال ملاحظات پدافند غیرعامل در نوسازی و بازسازی بافت های فرسوده شهری و اجرای طرح های پدافند غیرعامل در کلیه پروژه های استانی استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری دیدار و گفتگو کرد

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن اشاره به لزوم تعامل سازنده معاونت عمرانی و اداره کل پدافند غیرعامل گفت : اصول پدافند غیرعامل باید در تمامی پروژه های عمرانی استان لحاظ گردد.

مهندس رحمتی با اشاره به لزوم برگزاری آموزش های تخصصی و عمومی در حوزه پدافند غیرعامل افزود : باید تدابیری به جهت نهادینه کردن پدافند غیرعامل در بین آحاد مهندسان و کارشناسان دستگاه های اجرایی اتخاذ گردد.

رحمتی با بیان اینکه ساخت و ساز دردهه های اخیر افزایش پیدا کرده گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل در طرح های توسعه شهری و خصوصا مکان یابی کاربری ها، آمایش سرزمین و ... باعث کاهش آسیب پذیری زیرساخت ها و شهرها در مقابل تهدیدات خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در پایان این دیدار، آمادگی خود را برای برگزاری جلسات مشترک جهت نهادینه کردن اصول پدافند غیرعامل در حوزه فنی و مهندسی اعلام کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر