۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۷۸۶
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان تاکید کرد:
سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان بر لزوم آموزش و اطلاع رسانی در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو در هرمزگان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،رضا پوربابایی در نشست قرارگاه زیستی استان  هرمزگان عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مصون سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های اصلی و شریان های حیاتی و حساس کشور در راستای افزایش امنیت ملی و حفاظت از مردم در برابر تهدیدات از مهمترین رویکرد های پدافندغیرعامل است.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر به همکاری و همگامی گسترده سازمان های لشکری و کشوری نیاز داریم و باید تمامی سازمان های مسئول در حفاظت از این مرز و بوم تلاش کنند.

سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان با اشاره به دستور کار این نشست مبنی بر برررسی وضعیت بیماری تب کریمه کنگو در استان هرمزگان، بیان داشت: آموزش، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیمای استان و همکاری و هماهنگی تمامی ادارات در جهت کنترل و پیشگیری از این بیماری در استان ضروری است.

پوربابایی همچنین برلزوم مقابله با قاچاق، فروش و کشتار غیرمجاز دام در راستای پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو در استان تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر