۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۳۵۶۱۳
فرماندار بهبهان گفت: دلیلی ندارد وقتی من وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهم بخواهم آن را اعلان عمومی کنم و منتی بر مردم داشته باشم.

به گزارش پایداری ملی، بهبهان محمد حری در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما عادت کرده‌ایم به محض ورود قول‌هایی می‌دهیم اما متاسفانه در اجرا باز می‌مانیم و این نیز تبعاتی بدنبال دارد چرا که ما بیشتر از این‌که کار کنیم حرف زده‌ایم.

اعتماد عمومی به‌دلیل وعده‌های واهی مسئولان سلب شده است

وی با اشاره به سوابق پیشین خود در حوزه ارتباطات و رسانه افزود: الان وظیفه خود می‌دانم که شنونده باشم و آنچه که درست است را انجام بدهم و اگر به نتیجه رسید مردم خودشان قضاوت کنند.


فرماندار بهبهان ضمن اشاره به کلنگ‌های پی در پی و انعکاس آن در رسانه‌ها بیان کرد: کاش زمانی به  سراغ پروژه برویم که آماده افتتاح و بهره‌برداری باشد تا روح امید در مردم زنده شود و کار‌های انجام شده را ملموس درک کنند‌.


انتقادات منصفانه و غیر منصفانه اصحاب رسانه را پذیرا هستم


وی گفت: اصلا جای ناراحتی ندارد که به بنده انتقاد کنید زیرا شما یکی از وظایفتان به‌عنوان ارکان دموکراسی انتقاد است لذا انتقادات غیر منصفانه شما را می‌پذیرم چون راه توسعه را در نقد می‌بینیم.


حری عنوان کرد: راه توسعه در این است که شما بعنوان چشمان بیدار جامعه که زوایا را دقیق‌تر از بنده می‌بینید گزارشات مکرر بدهید و خواهان رسیدگی به موارد باشید.


وی ادامه داد: اگر می‌بینید کمتر با رسانه ارتباط دارم بدین علت است که دنبال رسیدگی و حصول نتیجه هستم و نمی‌خواهم بنده همچون گذشتگان قول پوچ بدهم و موجب سلب اعتماد مردم از دولت بشوم.


مهم‌ترین سرمایه جمهوری اسلامی اعتماد مردمی است.


مدیرکل پدافند‌ غیرعامل استان خوزستان تصریح کرد: امروز به خاطر گزارشات بی نتیجه اعتماد مردمی سلب شده است و همه مسئولینی که در این 40 سال بوده‌اند و مسبب سلب اعتماد شده‌اند مقصرند.


وی خاطر نشان کرد: جلسات متعدد برگزار شده و مصوبات بسیاری را به ثبت رسانده‌اند که تعجب آور است و حقیقتا بنده با این رویه مخالفم و باید مصوبات قبل به نتیجه مطلوب برسد تا وارد فاز جدید بشویم.


حری توضیح داد: تاکید ما بر این است که حجم‌ مصوبات کمتر و کارشناسی تر شود و خروجی داشته باشد و فقط در قالب این نباشد که مصوب کنیم و بعد از مدتی از خاطرها پاک شود.


عمران اولویت کاری فرمانداری بهبهان


حری اظهار داشت: بهبهان بیشتر از هر چیز دیگری در حوزه‌های زیر ساختی عقب افتاده است و وظیفه ما این است که به این دست مشکلات بپردازیم ما اگر بتوانیم بخشی از کار‌ها را پیش ببریم رضایت مردم را جلب خواهیم کرد. تا زمانی که نتوانیم نیاز‌های اولیه مردم را فراهم کنیم نمی‌توانیم به دیگر حوزه‌ها ورود کنیم.


فرماندار بهبهان عنوان کرد: در بحث آب آشامیدنی مشکلات فراوان داریم منتها مشکل  اعتبارات بسیار بد و جز چالش های روبروی ما است اما تمام تلاشمان برای حل این مشکل بخصوص در روستاها که بنده گزارشات تاسف باری بدستم می‌رسد.


انجام 9 کیلومتر از 40 کیلومتر فاضلاب شهری در یکسال گذشته


وی گفت: 43 کیلومتر فاضلاب باید در شهر کار شود یعنی کل شهرستان باید شکافته شود جلسات متعددی داشتیم ضمن این‌که به سالیان گذشته بر‌می‌گردد که بی توجهی به آن شده‌ که انتظار داریم از مردم که با صحه صدر با شهرداری همکاری کنند.


حری در خصوص کشتارگاه بهبهان اظهار کرد: از سال 81 این پروژه استارت خورده است و تاکنون به نتیجه نرسیده اما ما به این نتیجه رسیدیم که با این پروسه حتی تا 10 سال آینده به بهره برداری نخواهد رسید.


وی ادامه داد: ما به شهرداری اعلان کردیم اگر ظرف یک‌سال به نتیجه نرسید بدنبال سرمایه گذار جدید باشند و پروژه جدید استارت بخورد و این موجب شد که کار تسریع بیابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر