۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۳۵۵۷۶
سید یدالله نبوی مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری مازندران؛
سید یدالله نبوی در نشست فصلی کارگروه تخصصی صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان مازندران گفت: یکی از کارگروههای اساسی و زیربنایی استان دانست و اذعان کرد رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه ی صنعت، معدن و تجارت، نقش کلیدی در ذخیره سازی و تامین ارزاق و کالاهای اساسی طی بحرانهای اخیر سیستم حمل و نقل داشته است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اولین نشست فصلی سال 97 کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافندغیرعامل استان مازندران صبح یکشنبه هفته جاری با حضور مدیرکل پدافندغیرعامل استان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی استان در سالن اجتماعات شهید بابایی سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

سید یدالله نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان در این نشست کارگروه صنعت، معدن و تجارت را یکی از کارگروههای اساسی و زیربنایی استان دانست و اذعان کرد رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه ی صنعت، معدن و تجارت، نقش کلیدی در ذخیره سازی و تامین ارزاق و کالاهای اساسی طی بحرانهای اخیر سیستم حمل و نقل داشته است.

رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حوزه ی صنعت، معدن و تجارت استان ، نقش کلیدی در ذخیره سازی و تامین اقلام و کالاهای اساسی طی بحرانهای اخیر سیستم حمل و نقل داشته است

ایشان اولین راه دستیابی به اهداف شعار "حمایت از کالای ایرانی" را داشتن برنامه ریزی و سازماندهی مناسب برنامه ها دانست و گفت استانداردسازی کالاها از اصول اولیه ی نیل به اهداف شعار سال است.

دبیر شورای پدافندغیرعامل استان، سامانه تقسیم بندی جغرافیایی ذخیره سازی اقلام مورد نیاز را کاری بسیار ارزشمند از سوی کارگروه صنعت، معدن و تجارت قلمداد و بر خدمت رسانی و بروزرسانی انبارهای ذخیره مواد غذایی و کالاهای اساسی در جهت استفاده در مواقع اضطرار تاکید کرد.

در ابتدا نیز دکتر محمدپور عمران، رییس کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند استان مازندران گزارشی از عملکرد و برنامه های این کارگروه را تشریح نمود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر