۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۵۵۴۷
رئیس سازمان بازرسی گفت: امسال بر اساس فرامین رهبری در چهار بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز وارد شدیم و اقدامات اساسی انجام دادیم و انشاااله نتیجه آن را مردم بزودی احساس می‌کنند.
به گزارش پایداری ملی،  ناصر سراج در حاشیه امضای تفاهم‌نامه با رییس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان اظهار کرد: ما اوایل هر سال برنامه‌های کل سال را برنامه ریزی و ابلاغ می‌کنیم. سه نوع برنامه ریزی مستمر، فوق‌العاده و موردی داریم. برنامه ریزی مستمر ابتدای هر سال ابلاغ می‌شود و برنامه ریزی فوق العاده نیز بر اساس درخواست مسوولان عالی کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال بر اساس فرامین رهبری در چهار بازار سکه، خودرو، مسکن و ارز وارد شدیم و اقدامات اساسی انجام دادیم و انشاااله نتیجه آن را مردم بزودی احساس می‌کنند. بیش از 7 میلیون و 600 هزار ثبت نام سکه داشتیم که متاسفانه 50 نفر 5 درصد ثبت نام ها را در اختیار دارند.

سراج گفتک این حجم انبوه خرید سکه‌ها قطعا در بازار طلا تاثیر می‌گذارد. در بازار ارز این به دقت وارد شدیم و اقدامات خوبی انجام دادیم. در حوزه مسکن نیز ورود کردیم و در عرض یکی دو ماه قیمت مسکن توسط دلالان بالا رفت که امیدواریم با همکاری وزارت مسکن بتوانیم در این حوزه اقدامات خوبی انجام دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر