۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۸۶
فرماندار بهارستان تاکيد كرد؛
فرماندار شهرستان بهارستان بر ضرورت تعريف پيوست پدافند غير عامل براي پروژه‌هاي عمراني شهرستان تاکيد کرد .

به گزارش پایداری ملی، بيژن سليمانپور در نشست شوراي فرعي پدافند غيرعامل شهرستان بهارستان با بيان اينکه فرهنگ پدافند غيرعامل بايد فراگير شود گفت: بايد ايمان پيدا کنيم که براي حفظ خودمان نياز به پدافند غيرعامل داريم. بي‌شک پدافند غيرعامل صلح‌آميزترين، اثربخش‌ترين، پايدارترين و کم‌هزينه‌ترين روش دفاعي است که بسترهاي امنيت و پايداري ملي را فراهم مي‌سازد.

ضرورت تعريف پيوست پدافند غيرعامل براي پروژه‌هاي عمراني

وي افزود : پدافند غيرعامل در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي نقشي کليدي ايفا مي‌کند و از اين‌رو ضروري است تمام مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان، صاحب‌نظران، دانشگاهيان و نخبگان برنامه‌ريزي و طرح‌ريزي لازم و مناسب را براي پياده کردن اصول و مباني پدافند غيرعامل را انجام دهند.

فرماندار بهارستان با بيان اينکه عمده ترين هدف پدافند غيرعامل، ايمن‌سازي و کاهش آسيب‎پذيري زيرساختهاي موردنياز کشور در جهت افزايش دفاع ايمني و ارتقاء امنيت است تصريح کرد: تداوم اين شرايط مطلوب و دستيابي به موفقيتهاي بيشتر نيازمند برنامه‎ريزي مدون و دورانديشانه با شناسايي چالشها در عرصه‎هاي مختلف است .

سليمانپور ادامه داد: نقش پدافند غيرعامل در اين موقعيت حساس به عنوان رکن مهم مقابله با تهديدات و حملات در 2 عرصه سخت‎افزاري و نرم‎افزاري و تبديل اين تهديدات به فرصت و همچنين حفظ هوشياري و آمادگي کامل درپاسداري و حفاظت از مرزها تعيين‎کننده است.

فرماندار شهرستان بهارستان درپايان بر ضرورت تعريف پيوست پدافند غير عامل براي پروژه‌هاي عمراني شهرستان تاکيد کرد و خواستار برنامه‎ريزي شهرداريها در اين زمينه شد .


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر