۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۵۴۴۹
با حضور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛
حجه الاسلام نمازی گفت: نباید قرآن کریم را فقط برای ماه مبارک رمضان بدانیم و باید با قرآن انس بگیریم و در روایات اسلامی تاکید شده است: تا میتوانید قرآن بخوانید و نگاه کردن، خواندن و فهم قرآن و ترویج و عمل به آن هرکدام دارای مرتبه ای می باشد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حجه الاسلام و المسلین نمازی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونین و کارکنان این سازمان در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

در این مراسم معنوی آیاتی از قرآن کریم بصورت جزء خوانی توسط قاریان سازمان قرائت شد و پس از آن حجه الاسلام والمسلین نمازی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به سخنرانی پرداخت.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

حجه الاسلام نمازی در ابتدای سخنان خود گفت: نباید قرآن کریم را فقط برای ماه مبارک رمضان بدانیم و باید با قرآن انس بگیریم و در روایات اسلامی تاکید شده است: تا میتوانید قرآن بخوانید و نگاه کردن، خواندن و فهم قرآن و ترویج و عمل به آن هرکدام دارای مرتبه ای می باشد. اینکه گفته می شود خواندن قرآن بدون تدبر و توجه به معانی و تفسیر بی فایده است از وسایس شیطان می باشد.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

وی گفت: قرآن کریم یک کتاب هوشمند است و میفهمد که چه کسی آن را قرائت می کند و با این قرآن بعضی ها به زلالت می افتند و بعضی ها هدایت می شوند. خوارج با همین قرآن شمشیر را بر سر امیرالمومنین زدند و به شهادت رساندند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: لازمه بهرمندی از قرآن کریم طهارت می باشد، نه سواد. و هر چقدر طهارت و پاکی بیشتر باشد فهم از قرآن نیز بیشتر و بهتر می شود.

حجه الاسلام نمازی تاکید کرد: اگر با قرآن آشنا شویم و انس بگیریم و میل به قرآن داشته باشیم بسیاری از مسائل و مشکلات ما حل می شود.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

در پایان این محفل قرآنی از سردار آل اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان و همچنین مهندس فرجی پور، جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور و حجه الاسلام و المسلمین اسفندیاری و چندی از کارمندان، بعنوان فعالان و قاریان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان برگزار شد



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر