۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۵۴۰۸
به منظور پیشگیری از حملات سایبری به بانک ها جلسه توجیهی برای مدیران و کارشناسان IT بانک ها در دادگستری استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل در این جلسه بر ضرورت اهمیت امنیت در بانک ها اشاره کرد و افزود: از آنجایی که بانک ها دارایی ها و سرمایه های مردم را در اختیار دارند بحث امنیت در آنها بسیار جدی است و امیدواریم با برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی گامی مؤثر در راستای امنیت بانک های استان برداریم.

به منظور پیشگیری از حملات سایبری به بانک ها جلسه توجیهی برای مدیران و کارشناسان IT بانک ها در دادگستری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

علیرضا کریمی با اشاره به نامه های ارسالی اداره کل پدافند غیرعامل در خصوص لزوم آمادگی سازمان ها و دستگاه های اجرایی در برابر حملات سایبری و هشدارهای لازم در خصوص انتشار باج افزار ها و بدافزارها گفت: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم با عمل کردن به این دستورالعمل ها و جدی گرفتن آنها امنیت دستگاه های خود را بالا ببرند تا بتوانند از موج حملات سایبری اخیر که جهانی شده به سلامت عبور کنند. وی همچنین با اشاره به جایگاه پدافند غیرعامل در استان گفت: پدافند غیرعامل در استانداری یک دستگاه نظارتی و هماهنگ کننده است که با 11 کارگروه و 2 قرارگاه وظیفه نهادینه کردن پدافند غیرعامل را در استان بر عهده دارد. مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به بازدیدهای سایبری اداره کل گفت: این اداره کل با همکاری قرارگاه سایبری استان در سال جدید بازدیدهای سایبری خود را از دستگاههای اجرایی شروع کرده و امیدواریم تمامی ارگانها با اکیپ بازرسی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

علیرضا کریمی همچنین از تمام دستگاه های اجرایی استان خواست تا آسیب ها و تهدیدات احتمالی خود را رصد کرده و با گزارش به موقع آن جلوی مشکلات احتمالی را بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر