۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۳۵۴۰۳
مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در یزدخبرداد؛
طارمی از امضا تفاهم‌نامه بین حوزه مدیریت کل بحران و پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: کارگروه‌هایی در این زمینه تشکیل‌شده که بسیجیان در همه رده‌های صنعت عضو اصلی این کارگروه‌ها هستند و مانور قطع برق در900 نقطه از نقاط مراکز مهم و حیاتی کشور که با هدف آزمایش و تمرین از حیث تجهیزات بود؛ بسیج به‌عنوان ناظر در این مانور همکاری داشت.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،"داود طارمی" مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به ماموریت مهم بسیج این وزارت خانه در کمک به تحقق دولت اسلامی در قالب ماموریت‌ها، افزود: مجموعه کارکنان صنعت آب و برق همه باروحیه بسیجی تلاش و خدمت­رسانی می­کنند و همه موظف به ترویج و توسعه فکر بسیجی و مدیریت جهادی هستیم.

وی از امضا تفاهم‌نامه بین حوزه مدیریت کل بحران و پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: کارگروه‌هایی در این زمینه تشکیل‌شده که بسیجیان در همه رده‌های صنعت عضو اصلی این کارگروه‌ها هستند و مانور قطع برق در900 نقطه از نقاط مراکز مهم و حیاتی کشور که با هدف آزمایش و تمرین از حیث تجهیزات بود؛ بسیج به‌عنوان ناظر در این مانور همکاری داشت.

طارمی همچنین از امضا تفاهم‌نامه با سازمان بسیج دانشجویی و سازمان هلال‌احمر در هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم تا در مجموعه وزارت نیرو بر اساس مجوز بسیج کشور در حوزه کارکرد تخصصی کار را شروع کنیم تا به کارآمدی صنعت کمک شود.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو طرح جهاد روشنایی با هدف توسعه منابع انرژی خورشیدی در مناطق کم برخوردار کشور به‌عنوان یکی از طرح‌های اصلی سازمان بسیج مستضعفین در سال ۱۳۹۷ برشمرد و گفت: با اجرای این طرح و نصب پنل­های خورشیدی خانگی در سراسر کشور به‌ویژه مناطق محروم ضمن تامین برق موردنیاز مصرف کشور مباحث پدافندی به‌طور خاص نیز در نظر گرفته‌شده است.

وی همچنین به امضای تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز مقاومت بسیج و دفتر روابط عمومی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همه‌جانبه ترویج و اشاعه فرهنگ مصرف آب و برق و جلب مشارکت و به‌کارگیری ظرفیت گسترده بسیج اقشار کشور به امضا رسیده است.
ورود به مباحث تحقیقاتی و پژوهشی، پررنگ‌تر شدن نقش بانوان در حوزه‌های تخصصی صنعت و همکاری و تعامل با سایر اقشار بسیج از دیگر مباحث مورد تاکید مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در همایش بسیج دانش بنیان در یزد بود.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر