۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۵۳۹۸
در جلسه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی اعلام شد
اولین جلسه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و به ریاست مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،اولین جلسه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و به ریاست مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: تشکیل جلسات کارگروه بیشتر با هدف تبیین چالش‌ها و پیگیری و بررسی مصوبات جلسات گذشته است.

علیرضا کریمی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان بایستی اجرای مصوبات جلسات را در دستور کار خود قرار دهند و در صورت عدم اجرا، در جلسات بعدی دلایل عدم امکان اجرای آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

وی با اشاره به شرح وظایف کارگروه انرژی و آب بیان کرد: باید در زمینه شفاف‌سازی دستورالعمل‌های اجرایی اقدام عاجل از سمت کارگروه و ریاست آن صورت پذیرد زیرا عدم شفاف‌سازی باعث خواهد شد هم‌افزایی دستگاه‌ها و ادارات که مورد تاکید دولت می‌باشد، اتفاق نیفتد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تاکید بر حضور شخص مدیران در این جلسات، از تک تک اعضای کارگروه خواست تا با احصای تهدیدات و پیش‌بینی راهکارهای مناسب در دستگاه‌های خود باعث شوند تا اثربخشی جلسات بیش از پیش باشد.

میلانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان و رئیس کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان نیز از تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومان به عنوان پاداش به مشترکینی که در پیک بار شبکه با اداره برق همکاری می‌کنند خبر داد.

وی افزود: هر ساله 6 درصد افزایش مصرف میزان برق در کشور را شاهدیم و با این وجود در سال گذشته آذربایجان شرقی شاهد کمترین خاموشی در سطح کشور بود.

کاظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز هم با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص تامین  بیست درصد برق مصرفی ادارات از انرژی‌های تجدیدپذیر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی به میزان ده درصد، از ادارات دولتی خواست تا در این زمینه همکاری های  لازم را انجام دهند.جلسه کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی در سال جاری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان و به ریاست مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان برگزار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر