۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۵۳۲۷
مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ،امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم،امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن تسلیت شهادت حضرت امام علی (ع) و ارتحال ملکوتی امام راحل، به اهمیت پدافند غیرعامل و لزوم پیاده شدن آن در جامعه اشاره کرد و گفت : با کمک گرفتن از حضرت عالی و جایگاه ائمه جمعه و روحانیت امید است پدافند غیرعامل را به آحاد مردم استان معرفی نموده و باعث نهادینه شدن مفاهیم پدافند غیرعامل در استان باشیم.

دیدار مدیر کل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نیز ضمن تبریک به مهندس کریمی به جهت تصدی پست مدیر کل پدافند غیرعامل، موضوع پدافند را بسیار ارزشمند و مهم در عصر کنونی دانستند. ایشان ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل لازمه پیشرفت ونهادینه شدن این مساله را اطلاع رسانی عمومی بیان کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر