۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۳۵۲۹۱
آیین تودیع و معارفه رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان و با شرکت مدیران و کارشناسان معاونت فنی، زیربنایی و تولیدی در محل سازمان مذکور برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی،معاون رئیس‌جمهور گفت: طی ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده و مقایسه عملکرد با سال گذشته، گویای رشد قابل توجه در این زمینه بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، آیین تودیع و معارفه رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان و با شرکت مدیران و کارشناسان معاونت فنی، زیربنایی و تولیدی در محل سازمان مذکور برگزار شد.

محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان اظهار داشت: در سال ۱۳۹۶ مبلغ ۳۸۶ هزار میلیارد تومان برای مصارف عمومی و ۷۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه و امور عمرانی هزینه شد.

وی افزود: در سال‌جاری رقم اعتبارات عمرانی به ۱۲۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و امیدواریم با همکاری نظام بانکی بتوانیم در این زمینه شاهد موفقیت قابل توجهی باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود گفت: ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۲۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی تخصیص داده شده و مقایسه عملکرد با سال گذشته، گویای رشد قابل توجه در این زمینه بوده است.

نوبخت همچنین با اشاره به اهمیت امور نظام فنی اجرایی تصریح کرد: حضور من در جلسه تودیع و معارفه رئیس این نظام بیانگر این موضوع است که مواریث گذشته برای ما بسیار اهمیت دارد و توسعه کشور منوط به انجام بهتر فعالیت‌ها در زمینه امور نظام فنی اجرایی است.

وی تأکید کرد: در واقع بسترسازی اصلی توسعه کشور موکول به فعالیت بهتر نظام فنی اجرایی است و ما موظف هستیم از تجارب ارزشمند مدیران قبلی در این حوزه و حوزه‌های دیگر نهایت استفاده را داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تکریم و تجلیل خدمات غلامحسین حمزه‌مصطفوی رئیس قبلی امور نظام فنی اجرایی مشاوران و پیمانکاران این سازمان گفت: با توجه به بازنشستگی ایشان و تأکید بر این که ایشان نیروی مجرب، ارزشمند و امانت‌داری تلقی می‌شوند، امیدواریم بتوانیم از دانش و بینش و تجربه‌شان استفاده کنیم.

نوبخت در ادامه افزود: سید جواد قانع‌فر به عنوان رئیس جدید امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران انسانی فهیم، پاکدست و توانمند هستند و مدتی به عنوان معاون این حوزه مشغول بوده‌اند و امیدوارم مجموعه همکاران این حوزه، ایشان را کمک کنند تا در ادامه راه موفق شوند.

گزارش مذکور حاکی است پیش از سخنان نوبخت، حمیدرضا عدل معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنان کوتاهی اظهار داشت: حضور جناب آقای نوبخت در این مراسم، نشانگر اهمیت بالای امور فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران است و من وظیفه خود می‌دانم از سعه صدر، اخلاق‌مداری و تعامل شایسته مهندس حمزه مصطفوی با جامعه مشاوران و پیمانکاران قدردانی کنم.

وی افزود: مهندس حمزه مصطفوی پایه‌گذار نهاد تعامل هستند و با پی‌گیری مجدانه و دلسوزانه ایشان است که نظام فنی و اجرایی سامان مناسبی گرفته است.

عدل افزود: آقای قانع‌فر به عنوان جایگزین آقای مصطفوی از ابعاد شخصیتی بالایی برخوردارند و بی‌تردید به عنوان فردی که سال‌های سال معاونت این حوزه را برعهده داشته است، در ادامه راه و در مسؤولیت جدید موفق خواهند بود.

بر پایه همین گزارش، حمزه مصطفوی ضمن قدردانی ویژه از آقای نوبخت و همکاران خود اظهار داشت: آنان که در سازمان برنامه و بودجه کشور شاغل هستند، بی‌تردید دغدغه کشور را دارند و عاشق توسعه کشور هستند و امیدوارم با مدیریت مدبرانه قانع‌فر و همکاری مجموعه نظام فنی و اجرایی و مهندسی کشور، شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.

این گزارش می‌افزاید سید جواد قانع‌فر رئیس جدید امور نظام فنی اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، با قدردانی از حضور نوبخت در این مراسم، گفت: امیدوارم امانت‌دار صالحی باشیم و میراث گرانقدر نظام فنی اجرایی را با همکاری مجموعه همکاران پاسداری کنیم و با حمایت‌های ریاست محترم سازمان و نیز دکتر عدل، بتوانیم در انجام وظیفه و مأموریت توفیق داشته باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر