۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۵۲۵۲
کارگاه یکروزه آشنایی با مبانی پدافند غیر عامل در واحدهای صنعتی و معدنی درساختمان شهید عمرانی سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری پایداری ملی، بمنظور  آشنایی  با  اصول  و مبانی  پدافند غیر عامل یک دوره آموزشی در این زمینه با حضور جمعی از  صنعتگران، معدنکاران در محل  سالن اجتماعات  این سازمان با موضوع پدافند غیر عامل در حوزه تهدیدات زیست محیطی برگزار گردید.

 در ابتدای  این کارگاه  خوشامی دبیر پدافند غیر عامل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به بیان اهمیت و جایگاه  پدافند غیر عامل پرداخت و با اشاره  به بیانات  مقام معظم رهبری  در این خصوص اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز اهمیت پدافند غیر عامل  باید  برای  همه آحاد مردم  و مسئولین  شناخته  شده باشد.

دبیر پدافند غیر عامل سازمان با بیان اینکه در وضعیت کنونی بخش بزرگی از خانواده صنعت، معدن  تجارت عهده دار تامین نیازهای جامعه و مایحتاج عمومی هستند بیان داشت: ضروری است سایر اقشار با این مفهوم آشنا شده و بستر لازم را جهت بکارگیری اصول پدافند غیر عامل منظور افزایش مقاومت و اقتدار ملی و کاهش آسیب ها بر جامعه در مواقع بحران فراهم سازند.

شایان ذکر است: در پایان کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل مقرر گردید، واحدهای صنعتی و معدنی عملکرد خود را در حوزه پدافند غیر عامل جهت انتخاب واحد برتر به سازمان ارسال نمایند.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر