۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۵۲۲۰
این مرکز در پی انتشار خبر عضویت اجباری کاربران در پیام رسان سروش بدون اطلاع و درخواست خودشان، اعلام کرد: تاکنون هیچ مستندی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و افرادی که مدعی این موضوع هستند، دریافت نشده است.
پس از اینکه گفته شد مرکز ملی فضای مجازی با دریافت اطلاعات لازم در حال بررسی ادعای عضویت بدون‌اجازه مردم در پیام‌رسان سروش است، این مرکز دراطلاعیه ای اعلام کرد که تاکنون هیچ سندی دراین باره دریافت نکرده‌ است.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور، این مرکز در پی انتشار خبر عضویت اجباری کاربران در پیام رسان سروش بدون اطلاع و درخواست خودشان، اعلام کرد: تاکنون هیچ مستندی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و افرادی که مدعی این موضوع هستند، دریافت نشده است.

بر همین اساس در صورت دریافت مستندات از سوی مدعیان مذکور، مرکز ملی فضای مجازی از جایگاه نظارت کلان بر فضای مجازی کشور، موضوع را در اسرع وقت بررسی و به اطلاع مردم عزیز ایران اسلامی خواهد رساند.

پس از طرح این موضوع، میثم سید صالحی مدیر سروش در پاسخ پیگیری فارس درباره ادعاهای مطرح‌ شده، گفت که تمامی کاربران شبکه سروش واقعی هستند و وجود هرگونه اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان‌ پذیر نیست. اگر فردی مدعی است اکانتی با شماره شخصی خود و بدون اطلاع قبلی در شبکه سروش دارد می‌ تواند از طریق پشتیبانی سروش با ایمیل support@sapp.ir موضوع را پیگیری کند.

سپس چهارشنبه هفته گذشته، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی در زمینه عضویت بی اختیار در پیام رسان سروش نیز گفته بود: اطلاعات لازم در این رابطه به مرکز ملی فضای مجازی ارسال شده است و در این مورد مرکز ملی فضای مجازی در حال بررسی موضوع است.

پس از این اظهارنظر، میثم سیدصالحی از صحبت‌های مطرح شده انتقاد کرد و گفت: این شکل بیان مسایل این شابیه را ایجاد می کند که انگار مستنداتی از ما به مرکز ملی فضای مجازی ارایه شده که نشان دهنده تخلف ماست.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر