۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۳۵۱۸۷
سردار یزدی
فرمانده سپاه تهران گفت: در طول این مدت از توانمندی های اطلاعاتی و امنیتی و بالگردهای متنوع و تیم‌های امنیتی برای تامین امنیت استفاده کرده ایم و هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) نداریم.
به گزارش پایداری ملی، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و فرمانده قرارگاه شهید فهمیده، صبح امروز طی سخنانی در نشست خبری خود پیرامون برنامه های ستاد ارتحال حضرت امام(ره)  اظهار داشت: برای برقراری امنیت این مراسم، اشراف اطلاعاتی از سر مرزها تا تهران صورت گرفته و در طول این مدت از توانمندی های اطلاعاتی و امنیتی و بالگردهای متنوع و تیم‌های امنیتی برای تامین امنیت استفاده کرده ایم و هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) نداریم.

یزدی افزود: امسال به دلیل ماه مبارک رمضان، عمدتا از 9 استان زائر خواهیم داشت. البته زایرین عادی از استان‌های دیگر هم در این مراسم حضور دارند.

وی گفت: برای همه زائران امکانات رفاهی ازجمله افطار و پذیرایی تدارک دیده شده است و در زمینه راهنمایی و رانندگی نیز هماهنگی با ناجا صورت گرفته و مسیر اتوبوسها مشخص شده است.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه بدنبال برخورد با هر عنصری هستیم که بخواهد مراسم را برهم بزند، تصریح کرد: پرواز هرگونه‌ ریزپرنده و پرنده در محدوده مراسم ممنوع است و تنها درصورت هماهنگی، صداوسیما امکان پرواز و‌ تصویربرداری را دارد.

یزدی خاطرنشان کرد: میهمانانی هم از کشورهای خارجی و سازمان‌های بین المللی در مراسم شرکت می‌کنند و مراسم نیز ساعت 15 چهاردهم خرداد شروع شده و بجز رهبر معظم انقلاب سخنران دیگری نخواهد داشت.

وی تاکید کرد: طبق سنوات گذشته، مسئولیت برگزاری مراسم با قرارگاه شهید فهمیده است و امسال هم با ۲۴ کمیته و همراهی ۱۹ دستگاه دولتی و خدمات عمومی کار خود را انجام‌ می‌دهد.

وی ادامه داد: تلاش برای زدودن افکار امام(ره) توسط دشمنان چیز جدیدی نیست و‌ الان هم با ایجاد کردن مشکلات اقتصادی می‌خواهند اصول و اهداف امام(ره) را زیر سوال ببرند اما مردم ما به مسایل منطقه ای آشنا هستند و جوانان ما از خیلی روسای جمهور و دیپلمات‌ها و وزرای خارجه کشورهای دیگر آگاه‌تراند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: آگاهی مردم نسبت به موضوعات منطقه و آرمان‌های امام(ره) باعث شده که نسبت به برخی مسئولین که به وظایف خود عمل نمی‌کنند بی میلی نشان دهند.

یزدی افزود: خروج امریکا از برجام آخرین تیر از ترکش بود تا سعی کنند مردم را از آرمان‌های امام(ره) دور کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر