۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۰۹۹
مدیرکل پدافندغیرعامل استان قزوین:
مدیرکل پدافندغیرعامل استان قزوین گفت: مدیران دستگاههای اجرایی برای اختصاص یک درصد اعتبارات در حوزه پدافندغیرعامل برنامه ریزی کنند.

به گزارش پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیر عامل روز چهارشنبه به ریاست زاهدی استاندار قزوین در محل در استانداری برگزار شد.

یک درصد اعتبارات تملک دارایی در پدافندغیرعامل هزینه شود

محمد افشار در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پدافندغیرعامل اظهارداشت: در سال گذشته جلسات متعددی در این زمینه برگزار شد که امسال انتظار داریم نظم جلسات بیشتر باشد.


وی افزود:برای امسال برگزاری چند رزمایش توسط یکی از کارگروه های تخصصی پیش بینی شده که در کنار آن شناسنامه ایمنی دستگاهها هم تهیه خواهد شد.

یک درصد اعتبارات تملک دارایی در پدافندغیرعامل هزینه شود


مدیرکل پدافندغیرعامل استان قزوین بیان کرد: در سال جاری پیش بینی طرح جامع پدافند غیرعامل انسانی، نقشه وضعیت زیرساختها، پاسخ به تهدیدات، طرح شناسایی پدافند غیرعامل شهری، مقابله با حوادت شهری، تخلیه و اسکان موقت جمعیت، طرح حفاظت از مردم در محیط شهری عملیاتی می شود.

یک درصد اعتبارات تملک دارایی در پدافندغیرعامل هزینه شود


افشار یادآورشد: 50 درصد برنامه های پدافند غیرعامل اجرایی شده و بازنگری طرح آمایش در دستور کار قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: برای تجهیز ساختمان آتش نشانی با شهرداری و سازمان همیاری وزارت کشور تفاهم نامه داریم و برای سایت فیبر نوری هم قرار بود زمینی اختصاص داده شده که کار را عملیاتی کنیم.

اختصاص یک درصد اعتبارات تملک دارایی به پدافند غیرعامل


افشار اظهارداشت: اختصاص یک درصد از اعتبارات تملک دارایی دستگاههای اجرایی به طرح های پدافند غیرعامل باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برسیم.

وی در خصوص ضرورت نصب دیزل ژنراتور در مراکز مهم و حساس مانند بانک ها و نانوایی ها، واحدهای صنعتی برای تامین انرژی در مواقع قطع برق سراسری نکاتی را یادآورشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر