۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۵۰۹۸
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:از مجموع ۹۳ دستگاه شرکت کننده در رزمایش انرژی در استان تعداد ۶۴ دستگاه موفق عمل کردند، ۶ دستگاه ناموفق و ۲۲ دستگاه انصراف دادند.
به گزارش پایداری ملی، یوسف اینانلو در شورای پدافند غیرعامل استان که روز چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اگر در شرایط حساس شریانهای حیاتی آسیب ببیند دولت دچار بحران می شود لذا باید تاب آوری را در دستگاهها بالا ببریم.

۶۴ دستگاه اجرایی در قزوین در رزمایش برق موفق عمل کردند

وی اضافه کرد: در شبکه های زیرساختی هم باید تاب آوری جدی گرفته شود و در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته و برنامه هایی نیز در دست اجراست.

اینانلو تصریح کرد: در استان قزوین بیش از ۵۸۰ هزار مشترک و ۳۹ پست فوق توزیع داریم که باید بخوبی نگهداری شده و تاب آوری بالایی داشته باشد.

۶۴ دستگاه اجرایی در قزوین در رزمایش برق موفق عمل کردند

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: رزمایش تاب آوری قطع برق در دستگاههای خدمات رسان در استان برای اولین بار در سال گذشته اجرا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

اینانلو تصریح کرد: این مانور در مدت سه روزبرگزار شد و برق چند بانک، بیمارستان، اداره، مخازن آب، واحدهای صنعتی برای چند ساعت قطع شد که نتایج خوبی داشت.

وی اضافه کرد: ۱۷ مرکزدرمانی در این رزمایش شرکت داشتند که ۱۵ مورد موفق بود و همه ۱۴ شرکت مخابراتی هم موفق عمل کردند و دستگاههای آب از  ۱۱ دستگاه ۲ مورد موفق بود و بانکها از ۸ مورد شرکت کننده ۶ مورد موفق بود.

اینانلو تصریح کرد: از مجموع  ۹۳ دستگاه شرکت کننده در رزمایش انرژی تعداد ۶۴ دستگاه موفق عمل کردند و ۶ دستگاه ناموفق و ۲۲ دستکاه انصراف دادند.

در ادامه علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت برای گازسوز کردن نانوایی ها ۱۷ میلیارد ریال اختصاص یافته و در حال حاضر ۱۰۱ واحد یک گانه سوز هستند و اگر یارانه داده شود نانوایی ها دوگانه سوز می شوند.

در ادامه فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: در شهر آوج کمبود سیلو داریم که در حال احدات مرکز ذخیره گندم هستیم و برای بیماری فوق حاد پرندگان هم یک مکان جایگزین به جای شهرستان آبیک در تاکستان پیش بینی شده است.

مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هم گفت: دانشگاهها ظرفیت خوبی دارند که در پدافند غیر عامل می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تهدیدات محیطی زیادی داریم که لازم است هم اعتبارات یک درصد را اختصاص دهیم و هم از دانشجویان جوان استفاده بیشتری کنیم.

جلوخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هم گفت: تنها سازمانی هستیم که به موضوع پدافند غیر عامل ورود کرده ایم اما به دلیل پیش بینی نشدن بودجه لازم سازمان قادر به ارایه خدمت رایگان نیست زیرا تعزیرات ما را از دریافت هزینه منع کرده است.

پرزحمت گفت: چون سازمان نظام مهندسی هزینه های مصوب سازمانی را رعایت نمی کرد از این کار منع شده و اگر قیمتها مورد توجه قرار گیرد می توانید خدمات پدافندغیرعامل را ارائه کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر